6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Martinair

Ringtonen maken in Itunes?

Ik heb in de Itunes store een aantal ringtonen gekocht (Itunes 8).
    Maar ze komen gewoon als MP3 in mijn aangeschafte lijst te staan. En ze verschijnen ook niet in de Iphone synchroniseer veld onder beltonen!

Nou las ik in de hulp functie dat je als je een nummer aan vinkt je bij het menu store er een beltone van kan maken, maar dat staat helemaal niet in de lijst!!!!!

Snap er niets van..
    Wie kan mij een tip geven!

p.s. ik weet dat je in garageband 4.2 ringtonen kan maken!
    Maar daar heb ik weer een ander probleem ik kan geen updates maken van mijn oude Garageband?
    Ik werk nu met drie en als ik probeer te updaten dan zegt hij ” in de map programma’s staat geen versoie van Garage band die kan worden ge update????

Bijdrager
    Pieterr

Misschien heb je iets aan deze manier om ringtones te maken: Free Custom iPhone Ringtones using only iTunes

Bijdrager
    www.project-euh.com

Voor mij gaat er niets boven: http://audiko.net/

Bijdrager
    Nihilist
    ”Martinair”

Ik heb in de Itunes store een aantal ringtonen gekocht (Itunes 8).
    p.s. ik weet dat je in garageband 4.2 ringtonen kan maken!
    Maar daar heb ik weer een ander probleem ik kan geen updates maken van mijn oude Garageband?
    Ik werk nu met drie en als ik probeer te updaten dan zegt hij ” in de map programma’s staat geen versoie van Garage band die kan worden ge update????

Wat dacht je van ‘kopen van iLife 08, waardoor je Garageband 4 ook hebt’? :wink:

Bijdrager
    TheM4inframe

inderdaad, spotgemakkelijk met Garageband

Moderator
    Poezenbeest

Idem met iTunes…

Zoeken is trouwens ook spotgemakkelijk… Op nummer twee in de hitlijst momenteel een topic over Beltonen in Nederlandse iTunes Store Ik stel voor om daar verder te gaan, want dat gaat vrijwel geeel over ringtones…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.