9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Elisasks

Rewrap2M4V doesn't work

Something happened to my video files during my holiday. I can’t see them any more on my camera and neither on my Imac. So importing in FCE won’t do. The MTS files are still complete so I guess the referential structure has been damaged on my memorycard while filming. To recover the footage I use the Rewrap2M4V program as described in this http://www.gilsmethod.com/how-to-import-mts-avchd-clips-to-imovie. But whenever I use it, I get a empty
    .MTS.m4v file while the .MTS file has lots of data in it. What is going wrong? Or are there any other freeware (not the trials) programs I can use?

Bijdrager
    youp.c

@TS Waarom praat je ineens Engels op een Nederlandstalige community, terwijl je in je vorige topics vrijwel probleemloos Nederlands spreekt?

Bijdrager
    Elisasks

Omdat ik daarmee ook de engelstalige kan bereiken :> Wil je een vertaling?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, doe het ook gelijk in het Duits. Dan bereik je die ook. En Frans natuurlijk.

En vergeet Chinees niet; dat is toch dé wereldtaal.

Spaans?

Bijdrager
    KarelWillem

Oh ja, en vergeet al die Polen niet die in Nederland werken:

Co? si? sta?o z moimi plikami wideo w czasie moich wakacji. Nie widz? ich wi?cej na mój aparat i nie na moim iMac. Wi?c przywozu FCE nie b?dzie.MTS plików s? jeszcze kompletne, wi?c my?l?, wi?zów struktura zosta?a uszkodzona na moim Karta pami?ci podczas kr?cenia filmu. Aby odzyska? nagranie u?ywam programu Rewrap2M4V jak opisano w tym http://www.gilsmethod.com/how-to-import-mts-avchd-clips-to-imovie. Ale kiedy go u?ywa?, mam pusty
    . MTS.m4v plik, podczas gdy plik. MTS ma wiele danych w nim. Co jest nie tak? Albo czy s? jakie? inne darmowe (nie prób) programów mog? u?ywa??

Bijdrager
    Elisasks

pfff ik wilde een hoger percentage aan antwoorden…..maar goed ik krijg nu alleen maar nederlands gezeik. Dus laa maar!

Bijdrager
    Elisasks

Bedankt voor je antwoord Menu!

Bijdrager
    Pivni Pes

Beste KarelWillem,

Aangezien ik best goed met een Pool kan praten, is mijn pools lezen niet zo geweldig, graag een vertaling in het Tsjechisch, anders voel ik me zo achtergesteld.
    Daarbij ben je best wel gemeen om de TS zo te plagen.

Maar goed, ik denk dat je weinig extra publiek trekt, daar op een niet echt international forum Engels te schrijven.
    Nu zullen er wel vele goed begrijpen waar je het over hebt, maar geremd zijn om te antwoorden, hierdoor snij je jezelf flink mee in je vingers denk ik.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.