30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 66)
  • Q:

Bijdrager
    Rasheed187

Revolutionair idee

Waarom gaat Apple geen computers bouwen die ook op Windows kunnen draaien? En dan bedoel ik geen Virtual PC. Gewoon echt Windows, Apple moet dan wel Intel proccesors gaan gebruiken. Ik weet zeker dat ze moeiteloos de concurrentie aankunnen met Dell,HP,Gateway,Sony etc.

Ik vind dat Apple echt hele mooie producten maakt maar ik werk al 8 jaar met Windows en ben eigenlijk best wel tevreden met Windows XP. De drempel is te hoog om een Mac aan te schaffen, ben toch bang dat er altijd bepaalde software is die je er niet op kan laten draaien, bv Kazaa en andere P2P programma’s.

Dus gewoon een Apple bouwen die draait op Windows. Ik geloof best dat MacOSX prachtig is maar MacOS heeft jaren geleden de slag met Windows verloren, laten we gewoon eerlijk zijn.

Bijdrager
    KarelWillem

Een Apple met Windows?

Wie dienen we daar mee? De gemiddelde PC-koper wil maar één ding en dat is zoveel mogelijk MegaHertzen voor een zo laag mogelijke prijs.

Apple zal dit nooit bieden en dat is maar goed ook.

OSX is absoluut nog steeds superieur aan welke Windows-versie dan ook.

Blijf gelukkig met je Windows-PC is mijn advies, dan blijven wij gelukkig met onze Apple met OSX.

Bijdrager
    MacAttack

Ik snap ook niet waarom op een Apple windows zou moeten draaien. Volgens mij heb je nog nooit met MacOS gewerkt anders zou je weten dat windows overbodig wordt als je MacOS hebt.

Qua p2p zijn er genoeg programma’s verkrijgbaar voor OSX en Windows heeft toch allang de strijd verloren als beste OS. En niet enkel tegen over MacOS maar ook tegenover Linux. Als je het louter in verkoopscijfers bekijkt heeft niet mac verloren maar de consument.

Maar als je gelukkig bent met XP dan is OSX niets voor jouw, OSX is enkel voor mensen die iets meer zoeken. :wink:

Bijdrager
    Mmmarco