4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    6939j4

[review]5G-iPod-case van Noreve:Saint-Tropez

Inleiding
    Noreve is een bedrijfje uit Saint-Tropez dat cases maakt voor heel veeel verschillende gadgets, waaronder de bij jullie bekende MacBook, maar ook voor de iPod. Of zoals ze het zelf zeggen: A brand that evolves at the speed of technological innovations. Vandaag ga ik het specifiek hebben over de case voor de iPod, en wel over de case voor de iPod met videofunctie, de nieuwste dus (5g).

De verzending
    Gelukkig kunnen ze hem opsturen, over bijna de hele wereld, dus ook naar Nederland. De case wordt verstuurd met Fed-Ex. Je krijgt na betaling keurig een tracking-number, waarmee je je pakketje kunt volgen.

Het pakketje uit Saint-Tropez

De verpakking

Nog meer verpakking

Wat krijg je precies?
    Totaal was ik een dikke 50 euro kwijt, waaronder verzendkosten en kosten om over te boeken naar het buitenland. Daarvoor kreeg ik een mooi doosje (zie foto’s hierboven), de case, een riemclip en een alternatief schroefje voor de achterkant. En een bonnetje uiteraard:)

De riemclip, het alternatieve schroefje

De case zelf
    De case van Noreve heeft een stijlvol uiterlijk naar mijn mening. Er is mooi leer gebruikt, en de afwerking is vrij goed te noemen. Er zijn uitsparingen voor je headphones, voor je hold-switch en voor de dockconnector. In tegenstelling tot een case die ik eerder had, hoef je de iPod niet uit de case te halen om de dockconnector aan te sluiten, omdat de uitsparing ruim genoeg is.

Achterop kun je ofwel een riemclip, ofwel geen riemclip hebben. Met een vernuftig systeempje kun je de riemclip eraan draaien, of eraf halen. Standaard zit hij er niet op. Ik vind de riemclip zelf behoorlijk lelijk, log en groot. Maar het is een riemclip, dus je kunt hem goed aan je broek bevestigen, en daar gaat het tenslotte om. En hij heeft een speciale feature; je kunt hem 360 graden draaien, al weet ik niet waar je dat voor nodig zou kunnen hebben.

De case: gesloten

De case op m’n Apple Pro Keyboard. Zoals je ziet kun je er credit cards in kwijt, er zijn twee plaatsen beschikbaar.

De dockconnector kan erin, en de case kan blijven zitten. Leuk detail; het logo van Noreve staat in de binnenkant

En verder..
    Noreve maakt mooie, hoogwaardige cases, en het is zeker de moeite waard er eentje te bestellen. De levering is snel (1-2 dagen nadat ze je geld binnen hebben) en de correspondentie verloopt soepel (vriendelijk, Engels-sprekend personeel). Je betaalt veel geld, maar voor wat je krijgt is het best redelijk.

——
    Ik word overigens niet gesponsord door Noreve. Ik heb deze review ook gepost op MacWereld en Apple Talk.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mooie review! Super:wink:

Bijdrager
    Skip

Mooie case maar was ie niet mooier geweest in het zwart?
    Zo’n riemclip lijkt me niks. Heb een zelfde principe voor mijn Motorola Razr … Was hem al meerdere keren kwijt nadat ik ergens was gaan zitten

Bijdrager
    6939j4

In het zwart had hij eruit gezien als hieronder. Dat is op zich wel praktischer, want wit wordt vrij snel vies ;). En die riemclip is zoals ik al schreef vooral praktisch. Mooi is ie echt niet, maar soms wil je hem gewoon wel aan je broek vast kunnen maken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.