7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    ArthurZZZ

Rev. A iMac en Jaguar

Ik heb een kennis die 2 Rev. A iMac’s heeft en die heeft er Jaguar op gezet. Alles lijkt het te doen en de installatie lukte gewoon. Alles behalve de Finder. Die lijkt het niet te doen. Er is geen Menu Bar. Er kunnen wel dingen gedownload worden, dus er kan wel nog geschreven worden op de HD, maar de downloads kunnen niet bereikt worden! Zoals gezegd doet de Dock het wel en als je op het icoontje van de Finder in de Dock klikt gebeurt er helemaal niks. Het rare is dus dat beide iMac’s hetzelfde probleem hebben. Ik denk dus dat de Rev. A iMac’s niet compatible zijn voor Jaguar… Klopt dat?

Bijdrager
    awesomemac

Een oplossing heb ik niet direct. Maar hoewel andere er tevreden mee zijn, vind ik dat de imac A te oud en te langzaam is voor 10.2. 9.2.2. is m.i. het beste voor de iMac. Verlopig kan je met 9.2.2. toch wel wat jaren vooruit.

Bijdrager
    Herman

bij mij lukte het wel.
    Schone installatie (alleen Jaguar) intern geheugen uitgebreid tot 288mb
    Het systeem is wel trager, maar alles werkt.
    Downloaden en installeren van Safari ging vervolgens ook goed.

Bijdrager
    nankovic

bij mij lukte het ook op een rev A iMac. had osx op een aparte partitie gezet.

Bijdrager
    SvS

Genoeg Rammetjes erin?

Bijdrager
    Willaaam

Werkte fantastisch hoor…. goedgoed, wat traag… maar verder geen problemen

Bijdrager
    Shadia

Ik heb ook 10.2.x op een iMac (rev A.) lopen, het loopt zelfs beter dan 10.1 en 9.2 heb ik er uit frustratie vanaf gegooid. werkte voor geen meter.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.