15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    fthofhuis

retina OMT -> wazig?

Beste OMT,

hoezo is de site opeens zo wazig op mijn retina scherm? Alle andere sites die ik open heb zijn gewoon haarscherp, maar OMT is heel wazig. Hoe komt dit?

Bijdrager
    fthofhuis

Ik heb het trouwens over OMT in Chrome, in Safari lijkt het wel oke te zijn

Bijdrager
    Yggdrasil

Misschien heb je per ongeluk ingezoomd…

Bijdrager
    Afroman

Is chrome ge-updated? Browsers moeten een hoop renderen zoals tekst en dergelijke.

Bijdrager
    fthofhuis

Oke, dit is raar.. In een nieuw tabblad is het weer scherp. Iemand een verklaring?

Bijdrager
    Yggdrasil

Doe eens [cmd] + [-].

Bijdrager
    fthofhuis

Had misschien geholpen, het is nu al weg in ieder geval. Bedankt! x

Bijdrager
    Afroman

Een render-foutje. Kan gebeuren.

Bijdrager
    1984
    1984 op 02 september 2012
    SunKeeper op 02 september 2012

Zodra de site hiernaar over is, komen er meer mogelijkheden voor uitbreiding en optimalisatie. Waar inderdaad ook het logo toe behoort..

Hoe zit dat met die logo\’s..? http://www.youtube.com/watch?v=de_NO-7Q7GU&feature=player_detailpage#t=50s

bekijk de link eens

Bijdrager
    Chorro
    Yggdrasil op 04 januari 2013

Doe eens [cmd] + [-].

CMD + 0 is in zo’n geval beter:wink:

Jouw combinatie zoomt slechts 1 stap uit, CMD + 0 brengt je gelijk naar de originele, ingestelde zoomwaarde. Als iemand twee keer op CMD + + heeft gedrukt, is een keer CMD + – niet voldoende.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ah, ik gebruik altijd meerdere keren mijn combinatie. Weer wat tikken uitgespaard, merci!

Bijdrager
    Afroman

Wat een fucking wereldtip! Werkt in Safari, Chrome, Photoshop, overal bij! Thanks man! Ben hier echt blij mee haha!

Bijdrager
    Chorro

Alsjeblieft!

@Afro: Ja, klopt. Werkt inderdaad overal. CMD + 1 brengt je in het geval van Photoshop e.d. naar 100%, CMD + 0 naar beeldvullend. Maar bij de browsers is CMD + 0 zoals ik al zei, terug naar de standaardwaarde.

En als je bij Windows in plaats van CMD, CTRL gebruikt werkt het ook. Het is niet iets wat typisch is aan OS X.

Bijdrager
    MouseMighty

He Afro, had je allang moeten weten cmd+0 is standaard InDesign commando voor document op gehele pagina. Tjonge dat valt me tegen van je zeg!:evil:

Bijdrager
    Pepitto

Volgens mij is OMT nog niet Retina-ready, dat zeiden ze laatst in OMT live toch?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.