9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iDavid

Retina Macbook unibody kraakt

Hallo mensen,

Voor mij geen nieuwe verschijning. Mijn vorige Macbook Pro had dit ook al.. Maar toch irriteert het me dat mijn retina Macbook Pro van 2300 euro kraakt wanneer ik hem op mijn schoot heb liggen en aan het typen ben. Ik heb de onderkant nooit opengemaakt en ga er altijd heeeeel netjes mee om.

Hebben meer mensen hier last van?

http://www.youtube.com/watch?v=pjwRxecOpWE

Bijdrager
    fenkikon

Ik heb hetzelfde met mijn non-Retina mid 2012 MacBook Pro. Ik vind het ook irritant maar volgens mij valt er niets aan te doen.

Je topic is trouwens geplaatst in OneMorething, daar heeft het niets mee te maken. Je kunt het topic verplaatsen door op je afbeelding te klikken en op bewerken te klikken. Dan kun je het plaatsen bij Mac

Bijdrager
    iDavid
    fenkikon op 20 januari 2013

Ik heb hetzelfde met mijn non-Retina mid 2012 MacBook Pro. Ik vind het ook irritant maar volgens mij valt er niets aan te doen.

Je topic is trouwens geplaatst in OneMorething, daar heeft het niets mee te maken. Je kunt het topic verplaatsen door op je afbeelding te klikken en op bewerken te klikken. Dan kun je het plaatsen bij Mac

Het lijkt er op dat er een sinds kort een fout in de code zit want ik kan geen forum selecteren:

In Safari en Chrome het zelfde probleem.

Bijdrager
    Hansi2124

Geef die bug even door aan OMT als je dat nog niet hebt gedaan.

Inactief
    Anoniem

Je moet nu volgens mij naar het subforum gaan en dan op nieuw topic klikken

Bijdrager
    Iasonas

Ik heb hier ook van.
    Op verschillende fora gelezen dat als je met de Pentalobe gelezen ( http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1392262&page=3 )de onderkant los schroeft en daarna weer vast zet het gekraak opgelost moet zijn.
    Vele laten dit ook gewoon door apple zelf doen in het geval je geen pentalobe thuis hebt liggen.
    Ik heb er zelf ng niks aan gedaan maar het begint me erg te irriteren, snel maar een pentaloobje bestellen!

Bijdrager
    iDavid
    Iasonas op 20 januari 2013

Ik heb hier ook van.
    Op verschillende fora gelezen dat als je met de Pentalobe gelezen ( http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1392262&page=3 )de onderkant los schroeft en daarna weer vast zet het gekraak opgelost moet zijn.
    Vele laten dit ook gewoon door apple zelf doen in het geval je geen pentalobe thuis hebt liggen.
    Ik heb er zelf ng niks aan gedaan maar het begint me erg te irriteren, snel maar een pentaloobje bestellen!

Die heb ik volgens mij wel ergens liggen… ik laat weten of t is gelukt. thnx

Bijdrager
    Necarex

Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het reeds gelukt is…..? Dan weet ik ook hoe ik het kan oplossen.

Bijdrager
    Iasonas

Ja, ik ben ook benieuwd!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.