2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Davii-94

Retina MacBook Pro in combinatie met AutoCad

Beste mensen,

Ik begin komend jaar met studeren en heb daarbij een laptop nodig waarop ik verschillende CAD software kan draaien.
    Het liefst wil ik hier eigenlijk een Retina MacBook Pro voor aanschaffen, maar ik twijfel een beetje door de hoge resolutie. Wanneer autodesk ervoor zorgt dat de programma’s retina ondersteunen heb ik er misschien voordeel van. Ik ben denk echter dat ik ook een aantal programma’s via Windows zal moeten draaien en ik twijfel een beetje of ik dan juist geen last krijg van de hoge pixeldichtheid (omdat programma’s dan heel erg klein worden). Ik weet dat het mogelijk is om ook andere resoluties op het scherm weer te geven, maar volgens mij krijg je dan veel last van de anti-aliasing of heb ik het mis?

Ook ben ik wel nieuwsgierig hoe de nVidia GeForce GPU reageert op deze software, aangezien deze is ontwikkeld voor gamen. De laptops van de universiteit maken gebruik van speciale nVidia Quardo GPU’s die helaas niet te vinden zijn in Mac’s.

Wat ik me afvroeg is: of er iemand is die ervaring heeft met beide, en mij kan vertellen hoe hij/zij dit ondervindt.

Alvast heel erg bedankt!

Davey

Bijdrager
    1984

MacBook Pro Retina mooi , maar…….. http://www.youtube.com/watch?v=de_NO-7Q7GU&feature=plcp

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.