3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Restore from iCloud

Net zoals iedereen wou ik updaten naar iOS6, omdat ik nog een b├ęta versie draaide (ja, ik ben een developer, en heb dit ook op het Apple forum gepost) had ik besloten om een clean install te doen met de final release.

Ik dacht, er is toch iCloud, dus dat zou allemaal geen problemen mogen opleveren, was ik daar even fout.

Vlak voor ik mijn iPhone restorde had ik een nieuwe iCloud backup gemaakt (omdat ik op het werk zat kon ik geen backup maken via de pc), goed, iOS6 geinstalleerd en er werd mij gevraagd of ik alles wou terug zetten via iCloud.

Ten eerste duurde het meer dan 2 uur om mijn iPhone terug te zetten, het downloaden en restoren ging ontzettend traag, maar goed, eenmaal opgestart zag ik dat al mijn settings en apps terugstonden.
    Apps moesten wel nog gedownload worden, en daar begon het 2de probleem, alle apps bleven gewoon op “waiting” staan, na een tijdje veranderde er een app naar “loading” en bleef zo 5 minuten staan.
    Even later was de app gewoon verdwenen, hetzelfde gebeurde met vele andere apps.

Ik dacht eerst nog dat het aan de verbinding lag, maar toen ik thuis hetzelfde probeerde kreeg ik hetzelfde probleem, ik liet mijn iPhone tijdens de nacht alle apps opnieuw downloaden en toe ik zo net wakker werd waren de helft van mijn apps verdwenen …

Het restoren van foto’s gaat ook enorm traag, na een paar uur waren er slechts 60 foto’s terug gezet.

Kortom, iCloud lijkt dan toch niet echt te werken waarvoor het gemaakt is, en ik zou aanraden om toch maar via je computer een backup te maken en deze te restoren.
    Heeft iemand anders dezelfde ervaring en eventueel een oplossing?

Inactief
    Anoniem

Vandaag eens opnieuw een restore gedaan, met de hoop dat het misschien gewoon een storing was.

Maar exact hetzelfde probleem, wanneer mijn iPhone gerestored is komen al mijn apps op “waiting” te staan, in het begin leek het even goed te gaan, maar plots verdwijnen er weer enkele apps.
    Nu staan er apps vast in een “loading” state, van wat ik zie lijkt dit een nogal veel voorkomend probleem te zijn.

Bijdrager
    Glenneke

Het werkt inderdaad wel erg traag, maar nog nooit problemen gehad.

wel erg vervelend voor je.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.