6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Nielso

Restore backup van 1 iPhone 4 op andere iPhone 4

Mijn vrouw heeft een iphone 4 met ios 6.1.3 van 8gb. Hiervan heb ik zojuist een back-up lokaal op mijn iMac gemaakt. Aangezien er teweinig ruimte is wil ik de Back-up gaan zetten op mijn oude iphone 4 van 16 Gb. Hier staat echter nog ios 6.0.1 op.

als ik op mijn iphone de backup van mijn vrouw wil restoren dan krijg ik deze niet te zien in de lijst met oude backups.

– Komt dit omdat er een versie verschil in zit 6.0.1 vs. 6.1.3?
    – Hoe kan ik dit wel doen

gr,
    nielso

Bijdrager
    hokkie

In ieder geval updaten naar 6.1.3 of nieuwer, dan werkt het.

IPSW zijn gewoon te downloaden. Zie Google.

Ik heb net geüpdatet naar iOS7.1 (vers van de pers) en op een iPhone 4 werkt het uitstekend zover.

Bijdrager
    Nielso

dat heb ik geprobeerd, maar ik krijg de volgende meldingen als ik een gedownloade IPSW (6.1.3) wil restoren op de iphone met 6.0.1

Edit: “The iphone “naam” could not be restored because the firmware file is not compatible”. of “The iphone “naam” could not be restored. This device isn’t eligible for the requested build”.

Bijdrager
    hokkie

Wel de juiste ISPW gedownload?

Anders updaten naar 7.1? Of is er een reden om bij iOS6 te blijven?

Bijdrager
    Nielso

Ja de performance van ios7 op een iphone 4.

Bijdrager
    nicj56

7.1 is gisteren vrij gegeven aan het publiek dat loopt heerlijk, op een iPhone 4S(heb zelf een 5S op het moment, ook een heerlijk toestel sinds deze update). iPhone 4 doet het ook prima, qua prestaties.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.