5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iPod Jimmy

Resolutie staat er niet bij.

Hallo,

Ik ben bezig met het installeren van onze PowerMac G5, nu hebben we daar een Sony Multiscan 300sf aan gehangen, maar de maximale resolutie die dat scherm aankan staat er niet bij. Niet op mijn MacBook en niet op de G5. Nu willen we die er toch wel graag bij hebben. Hoe kunnen we dit toch goed oplossen? Hij heeft nu namelijk een resolutie van 1200×1045 ofzo, maar hij kan 1600×1200.

Bvd.

Bijdrager
    Turbanus

:? Mischien een beeldscherm aansluiten op de G5 dat ook die hoge resolutie aankan?

Bijdrager
    eMacPaddy

u hebben we daar een Sony Multiscan 300sf aan gehangen, maar de maximale resolutie die dat scherm aankan staat er niet bij.

Bijdrager
    1984

Heb je de Mac na het aan sluiten uitgezet, en weer opnieuw opgestart zodat de mac het beeldscherm herkend, en bij voorkeuren beeldschermen, > detecteer beeldschermen,
    daarnaast kun je waarschijnlijk op je Sony Multiscan de rest afstellen ……

”Turbanus”

:? Mischien een beeldscherm aansluiten op de G5 dat ook die hoge resolutie aankan?

Dat kan de Sony Multiscan …….. :innocent:

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”1984″

Heb je de Mac na het aan sluiten uitgezet, en weer opnieuw opgestart zodat de mac het beeldscherm herkend, en bij voorkeuren beeldschermen, > detecteer beeldschermen,
    daarnaast kun je waarschijnlijk op je Sony Multiscan de rest afstellen ……

Dit heb ik allemaal al geprobeert…

”1984″
    ”Turbanus”

Dat kan de Sony Multiscan …….. :innocent:

Inderdaad.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.