-
Q:
reservekopie voor ipad doet het niet!
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik wil de nieuwe update van ipad heel graag, maar ik heb een probleem.
als ik op updaten klik dan gaat itunes automatisch reservekopie maken, en dit duurt echt eeuwenlang ik w8 echt al 2 uur lang.
en als ik op het kruisje druk bij reservekopie dan gaat de update niet meer door.Ik hoop echt op een oplossing.
alvast bedankt,Mark
Horloge op 23 november 2010http://www.onemorething.nl/community/topic/reservekopie-ipad
Het wegklikken helpt niet als je wil updaten. De reservekopie wordt wel afgebroken, maar het updaten ook.
Ik heb een pc (dus microsoft) en ik zoek me rot alleen ik vind geen een programma onder de naam “terminal”
markalkhamisi op 23 november 2010Ik heb een pc (dus microsoft) en ik zoek me rot alleen ik vind geen een programma onder de naam “terminal”
O sorry. Dit is een Mac forum, dus ik dacht direct aan een Mac, maar dit is natuurlijk de iPad-afdeling en ik had er niet aan gedacht dat er ook Windows-gebruikers hier kwamen.
Ik had een vergelijkbaar probleem bij mijn iPad, dit is de simpele oplossing:
Ga naar i-Tunes en ga via Voorkeuren naar Apparaten en gooi de laatste (dus de meest recente) resrevekopie weg. Et voila……
Bij mij heeft het prima geholpen, de eerstvolgende reservekopie ging probleemloos. Kortom het proberen waard.
Succes.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.