4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Sylvester

Reservekopie terugzetten : apps en muziek gaan niet over

Nu heb ik niet zoveel ervaring en ik doet dat maar eens om de twee jaren.

Ik heb een nieuwe iPhone en probeer de volledige reservekopie van de oude over te zetten. Die heb ik gisteren nog gemaakt.

Maar dat verloopt niet zo vlotjes.

Alle standaard apps staan er, alle gedownloade apps zijn grijs en ‘wachtende’, alle instellingen en mail zijn OK. Foto’s zijn ook mee overgegaan.

Nu zie ik lange tijd in iTunes dat hij blijft wachten op stap 4 , wachten op kopiëren van muziek.

Het balkje is continu volledig blauw en laat geen progressie zien.

Dit heeft een half uur geduurd. Plots verdween die regel van boven, ik dacht even dat alles overgezet was. Er verscheen geen melding.

Doch geen muziek, en apps zijn nog steeds grijs en wachtende, ondanks dat het in iTunes lijkt alsof hij klaar is.

Wat loopt er nu eigenlijk fout?

• Dit onderwerp is gewijzigd 8 maanden, 1 week geleden door  Sylvester.

Bijdrager
    TheBigZ

Ga lekker buiten een wandelingetje maken in plaats van naar die voortgangsbalkjes te turen. Die upgrades duren gewoon soms raar lang, en de geschatte tijd klopt van geen kant.

Bijdrager
    Sylvester

Ja weet ik, maar zoals ik al aangaf is het balkje vanzelf verdwenen en leek alsof hij klaar was, wat niet zo is.

Moderator
    Night
    • Muziek die niet via sync in iTunes op de telefoon zijn gezet, wordt niet overgenomen
    • Custom ringtones etc. die in de oude versie van iTunes* op de telefoon zijn gezet, worden niet overgenomen
    • Apps worden niet overgenomen, maar opnieuw gedownload uit de AppStore, m.u.v. 32-bits apps

*) versie waarin je nog apps en een aparte map ‘ringtones’ kon zien.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.