3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroen1983

Reservekopie mislukt

Goedenavond,

Sinds een kleine twee maanden, krijg ik elke week het bericht dat het maken van de automatische reservekopie van iCloud op mijn iPhone is mislukt. Dat probleem had ik voor die tijd nooit. Ik gebruik sinds een jaar bovendien een uitbreiding van iCloud, dus ik zou ook voldoende ruimte moeten hebben voor het maken van de reservekopie.

Op advies van een collega heb ik de oude reservekopie van twee maanden terug verwijderd, maar dat blijkt het probleem ook niet op te lossen. Ondanks het feit dat er 19,2 GB voor een reservekopie vrij is, blijft de iPhone telkens aangeven dat de reservekopie mislukt is. Uiteraard ben ik dan verbonden met WiFi en is de telefoon aangesloten op het lichtnet.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Groet,
    Jeroen.

Bijdrager
    SunKeeper

Hoeveel GB wil je backuppen?

Dat kun je zien door naar Instellingen > Algemeen >Info te gaan. Daar staat de totale opslag van je iPhone en de beschikbare ruimte.

Anders zou je eerst een aantal kleine zaken kunnen proberen te backuppen en als dat lukt dan pas de rest.

Bijdrager
    tarun

Heb last van exact hetzelfde probleem. Ik heb het inmiddels gemeld bij Apple. Ik merk dat na een reset van de iPhone de backup soms wel lukt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.