10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    JTD

Reservekopie maken van niet eigen iPod

Beste mensen,

Ik heb een iPod Touch meegekregen van een Apple no-no om deze te voorzien van het nieuwe iOS. Er staat nog 4.3.5 op.
    Maar deze iPod heeft nog nooit aan mijn systeem gehangen. Het liefst wil ik eerst een reservekopie maken van de huidige inhoud van de iPod. Kan dat?

Of kan dat alleen als ik nu in eerste instantie voor ‘werk bij’ kies?

[IMG]/uploads/community/4bb7bb5e9a8faa2bbc8d1a2444954109100ac8a7_0.png[/IMG]

Dat vind ik een beetje tricky, aangezien ik laatst van een vriend begreep dat dit juist fout ging tijdens die actie…

Alvast dank voor de gedachtewisseling!

Joris

Bijdrager
    fred44nl

als je de iPod je iMac/Macbook hangt, dan moet de iPod in de linker kolom verschijnen.
    als je daar dan rechts op klikt, dan krijg je een sub-menutje.
    daar staat dan bij: maak reserve kopie.

dus: niet als 1e proberen te synchroniseren.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Hoi Joris! ik wou precies hetzelfde typen als fred, maar die was mij 22 seconden voor:P Succes nog!

Bijdrager
    JTD

Thanks!
    Ga ik proberen.

Joris

Bijdrager
    JTD

Yes, dat is gelukt. Kan de reservekopie ook terug vinden onder voorkeuren.

Nu wil ik het systeem bijwerken en zegt iTunes

Wat moet ik daar nu mee…?

Bijdrager
    fred44nl

volgens mij doorgaan:)
    er staat dat de onderdelen op de iPod worden overgezet naar iTunes.

Bijdrager
    JTD

Denk je?
    Het is een beetje een vreemde manier van schrijven in dat dialoog venster. Als ik annuleer, zou ik dus zelf de onderdelen moeten overzetten, maar als ik op ‘ga door’ klik dan zegt dit dialoog venster niet er dan niks gebeurd…huh?

Nou ja, ik klik gewoon op ‘ga door’…of zal ik nog even wachten op andere reacties…twee weten er meer dan 1…
    1 bron is geen bron…

Dank Fred, voor je reactie. Wordt gewaardeerd!

Bijdrager
    100percentme

Als je op ga door klikt word alles wat niet in jou iTunes staat maar wel op Ria\’s iPod overgezet naar jou iTunes. Dit betekent gratis muziek en apps:)

Bijdrager
    Dickie
    100percentme op 06 september 2012

Als je op ga door klikt word alles wat niet in jou iTunes staat maar wel op Ria\\\’s iPod overgezet naar jou iTunes. Dit betekent gratis muziek en apps:)

Dat vraag ik me af.. volgens mij heeft Apple er behoorlijk wat aan gedaan dat je niet zomaar de iPod van iemand anders leeg kunt trekken. Ik vermoed dat je daarna sync issues krijgt als Ria haar eigen iPod weer gaat beheren. Heb dit altijd een tricky onderdeel van iTunes en syncing gevonden maar misschien heeft iemand anders dit wel scherp.

Geblokkeerd
    HereIsTom

In iTunes, met de iPod aangesloten, staat ie in de linkerkolom onder ‘Apparaten’.
    Deze selecteren en dan rechtermuisknop menu ‘Zet aankopen van ‘iPod van xxx’ over’ gebruiken.

© http://www.iPodtouchforum.tk

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.