3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    djjns

reservekopie iPhone sms

Beste medeforumleden,

Na enig zoeken, heb ik de backup gevonden van een smsconversatie die ik kwijt was op mn iPhone 4.
    Dit heb ik teruggevonden door middel van time machine.
    Nu zou ik graag die backup uit de time machine terug op iphone hebben, om op deze manier de smsconversatie te kunnen backuppen
    in een propere layout.
    Het probleem is, hoewel ik de mobilesync/backup map uit de time machine file, heb gekopieerd naar de huidige en lokale mobilesync locatie,
    iTunes me nog steeds de correcte datum van de backup niet laat zien.
    Zijn er nog andere manieren om mijn smsconversatie terug op mijn iPhone te krijgen, zonder gebruik te moeten maken van de hele reservekopie van de iphone?

Met vriendelijke groeten
    JNS

Bijdrager
    MacAanZee

Geen idee. Het moet wel een érg interessante conversatie zijn :sarcastic: Ik vind het trouwens al erg knap dat je een smsconversatie terug kunt vinden via Time Machine. Hoe heb je dat dan gedaan?

Bijdrager
    djjns

Tzijn de eerste 3000 berichtjes van mezelf en mn vriendin.
    Ik wist de datum nog waarop ik de berichten ben kwijtgespeeld en heb via timemachine de backup folder in de map applicationsupport/mobilesync/backup gekopieerd naar de huidige backupfolder.
    Via deze weg, was het mogelijk om de smsjes eruit te halen.
    Maar nu is de opmaak compleet in de war.

Als ik die conversatie nu nog op mijn iphone krijg, kan ik de smsjes backuppen door middel van phoneview en ziet alles er verzorgder uit, in een deftige lay out.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.