4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Silvester

reservekopie iPhone 5s

Ik kan geen iCloud reserve kopie maken van mijn iPhone.
    Hij start de reservekopie en breek hem na ongeveer een minuut weer af met de melding mislukt.
    En als ik de iPhone aansluit op de Mac of PC dan krijg ik de keuze als nieuwe iPhone instellen en reservekopie terug zetten,
    maar die reserve kopie is van een andere iPhone.
    Ik kan ook niet updaten naar OSX 10 want ik kom niet verder dan de bovenste twee keuzes.
    Weet iemand raad???

Grt Silvester

Bijdrager
    JJmac

Je kan toch gewoon een kopie maken in iTunes?

Bijdrager
    Edwin

Eerst maar eens als nieuwe iPhone instellen en updaten naar iOS 10.2 (al dan niet via iTunes). Vervolgens zou je een poging kunnen doen om de iPhone opnieuw te wissen en de reservekopie terug te zetten. De reservekopie kan van een andere iPhone zijn. Mogelijk heeft de reservekopie van de andere iPhone een hogere iOS versie en die is niet terug te zetten zonder eerst de iPhone te updaten.

Bijdrager
    GoeieDag
    Silvester op 21 januari 2017

En als ik de iPhone aansluit op de Mac of PC dan krijg ik de keuze als nieuwe iPhone instellen en reservekopie terug zetten…

Simpelweg als ‘nieuw’ instellen (hij ziet ‘m als ‘nieuw’ omdat ie nog niet eerder met betreffende iTunes verbonden is geweest) en vervolgens reservekopie draaien.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.