13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    nickg

Reseller webhosting gezocht!

Goedemorgen,

Ik ben al tijdje opzoek naar een goede en betrouwbare reseller voor het hosten van verschillende websites.
    Momenteel ben ik klant bij Versio, alleen vind ik dat deze er vaak uit ligt en is zeer slecht bereikbaar.

Iemand een goede ervaring bij een betrouwbare partij? tips?

Alvast bedankt voor jullie inbreng!

Bijdrager
    KarelWillem

Ah, we starten maar weer eens een webhoster-draadje.

Die hebben we bijna nog niet.

Lid
    lEl

Kijk eens naar ovh, spotgoedkoop, snelle helpdesk. Echter is het moederbedrijf wel in frankrijk gevestigd waardoor het Nederlands niet schitterend is, maar meer dan aanvaardbaar.
    Ik huur er 3 dedicated servers, en enorm tevreden van

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    janbergstra

webreus.nl

Bijdrager
    johnkeates

Leaseweb.com is de beste. De rest doet er niet echt toe. (Behalve PCExtreme, True en misschien Rackspace)

Ja, of Equinux als je geld over hebt…

Bijdrager
    Gates
    janbergstra op 21 april 2011

webreus.nl

WebReus is al een aantal maanden troep. Site is vaak niet te bereiken geweest. Beroerde service, ze beantwoorden je mails niet. Google maar eens ‘webreus slechte service’ en je krijgt de vele verhalen te zien.

Ik moet maar eens overstappen. Helaas, want vroeger had ik deze problemen niet.

Bijdrager
    Knurfty
    Bijdrager
    KarelWillem

Is het nu teveel gevraagd deze ervaringen te bundelen in één centraal topic (of in ieder geval één van de vele bestaande), in plaats van elke maand weer een nieuwe te beginnen?

Volgens mij zijn er nu toch wel genoeg. Het forum wordt echt een zooitje op deze manier.
    En je gaat dus krijgen dat mensen steeds langer bezig zijn om te zoeken.

Of – in dit geval dus duidelijk? – helemaal niet meer zoeken en gewoon het geneuzel weer van voor af aan begint.

Bijdrager
    johnkeates

Mensen zoeken tegenwoordig niet meer. Ze tikken domeinnamen en volledige urls bij google in, dan klikken ze op het resultaat (de url die google dus teruggeeft). Dan komen ze hier, en klikken ze op nieuw topic, en vullen ze hun vraag in.

In plaats van zelf even de url direct op de juiste plek in te vullen zodat je meteen op de site naar keuze terecht komt, en daar dan in het zoekveld wat sleutelwoorden in te vullen…

Bijdrager
    Knurfty

Maak maar een wiki aan, of bestaat die al ?:nerd:

Bijdrager
    Remco.

Heb persoonlijk nooit problemen met Versio. Probeer anders eens DualDev, veel positieve verhalen over gehoord:)

Bijdrager
    nickg

Bedankt allemaal voor de tips! Hier kan ik zeker wat mee :)!
    Wat ik wel een beetje jammer vind zijn die grauwe reacties dat dit topic al bestaat! Ja, dat heb je he, dubbele topics met een forum wat duizenden gebruikers telt!
    Daarnaast vind ik de reactie net zo overbodig als een dubbel topic, is het nodig om dit iedere keer aan te geven dat dit topic al bestaat ;)?!

Ik begrijp de woede en frustratie alleen als je het niet interesseert of boeit geef dan geen reactie aub!

Voor de rest nogmaals bedankt allemaal!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.