11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    jordi99

Reparatie van MacBook bij Duitse Apple?

Heeft iemand zijn/haar MacBook al eens laten repareren door een Duitse Apple Store?

Wat zijn je ervaringen hiermee? Aan te raden of niet?

Mijn MBP heeft helaas last van het toetsenbordreparatieprogramma

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door  jordi99.

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn MBP heeft helaas last van het toetsenbordreparatieprogramma

Gemak. Denk ik dan toch.

Bijdrager
    GoeieDag

Pas op, voor je het weet staat er gewoon een hele grote Ringel-s op je Mac!

Bijdrager
    SKB

Kan heel makkelijk.

Wel kans dat je iets langer moet wachten omdat het Nederlandse toetsenbord niet op voorraad is, deze wordt besteld. Dat duurt dus iets langer.
    Ik woon al jaren in Duitsland, en mijn Nederlandse aankopen waar onder een MacBook Pro zijn zonder problemen gerepareerd. Met uitzondering van het iets langer wachten op een Nederlands toetsenbord (wat vast zit op de top shell van de MacBook).

Bijdrager
    polansky

Geen geautoriseerd reparatiecentrum in je buurt?

Bijdrager
    Brombeer

<p class=”cite”>SKB op 12 augustus 2019 om 18:35</p>

Wel kans dat je iets langer moet wachten omdat het Nederlandse toetsenbord niet op voorraad is, deze wordt besteld. Dat duurt dus iets langer.
    Ik woon al jaren in Duitsland, en mijn Nederlandse aankopen waar onder een MacBook Pro zijn zonder problemen gerepareerd. Met uitzondering van het iets langer wachten op een Nederlands toetsenbord (wat vast zit op de top shell van de MacBook).

Niet te geloven, de reparateurs mogen van Apple inc. inmiddels wèl een voorraadje courante onderdelen aanhouden?

Dat is vroeger – toen je kö nog zonder umlaut schreef- wel eens anders geweest.

Bijdrager
    SKB

<p class=”cite”>Brombeer op 12 augustus 2019 om 19:12</p>

<p class=”cite”>SKB op 12 augustus 2019 om 18:35</p>

Niet te geloven, de reparateurs mogen van Apple inc. inmiddels wèl een voorraadje courante onderdelen aanhouden?

Dat is vroeger – toen je kö nog zonder umlaut schreef- wel eens anders geweest.

Was in de Apple Store in Duitsland,  ik vind het niet vreemd dat ze geen Nederlandse top shell voor de MBP op voorraad hebben.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  SKB.

Bijdrager
    Brombeer

Ik heb het niet over ‘Nederlandse onderdelen’ buiten Nederland, ik heb het over courante onderdelen überhaupt. De laatste keer dat ik een ASP nodig had (gelukkig heel wat jaren geleden) moest elke scheet in Ierland of bij Cupertino besteld worden. En ik als klant al die besteltijd maar zonder mijn dure apparaat zitten.

Bijdrager
    jordi99

Er zit wel een APR in de buurt, maar mijn gevoel zegt dat ik het beter bij Apple zelf kan laten doen voor de beste en snelste service…

Toch maar naar Nederlandse Apple Store?

Bijdrager
    FloorvN

<p class=”cite”>jordi99 op 13 augustus 2019 om 13:59</p>
    Er zit wel een APR in de buurt, maar mijn gevoel zegt dat ik het beter bij Apple zelf kan laten doen voor de beste en snelste service…

Toch maar naar Nederlandse Apple Store?

Mocht je de optie hebben om naar een Nederlandse Apple store te gaan, dan zou ik zeggen waarom niet.. ?
    Mijn voorkeur gaat in eerste instantie ook uit voor een Nederlandse Apple Store ipv APR.
    Mijn ervaring is gewoon dat een Apple Store in praktijk zaken veel sneller kan afhandelen, bij een APR duurt het vaak gemiddeld langer.
    Mocht dit een probleem zijn, dan zou ik zeggen stap naar de Apple Store.

Bijdrager
    iDEOwen

<p class=”cite”>Brombeer op 12 augustus 2019 om 19:31</p>
    Ik heb het niet over ‘Nederlandse onderdelen’ buiten Nederland, ik heb het over courante onderdelen überhaupt. De laatste keer dat ik een ASP nodig had (gelukkig heel wat jaren geleden) moest elke scheet in Ierland of bij Cupertino besteld worden. En ik als klant al die besteltijd maar zonder mijn dure apparaat zitten.

Dat zal dan wel heel lang geleden zijn. Alweer een hele tijd krijgen ze volgende werkdag de meeste onderdelen binnen. Het centrale magazijn voor Europa staat zelfs in Breda. En ja, ook de andere landen in Europa krijgen meestal de volgende dag het onderdeel binnen. Voor een AASP is het ook van belang om gemiddeld binnen 3 dagen een reparatie klaar te hebben, anders worden ze daardoor ‘gekort’.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.