11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Fraser

remote voor I-Tunes…

Ik weet dat er ergens op dit forum een tijdje geleden gesproken is over een remote waarmee je I-Tunes kunt bedienen op afstand (nee… niet de Apple remote!). Het was een apparaatje van rond de 50/60 euro en had een display.
    Nou struin ik al 2 dagen alle forums af, google me een RSI, maar kan ‘em nergens meer vinden.
    Iemand hier?!

Alvast bedankt!

Bijdrager
    tuinman

Mischien eens een dagje naar de media markt?

Bijdrager
    Blik

Bijdrager
    Fraser

Hertogjan, bedankt voor de tip, maar mij zien ze niet in de MediaMarkt…
    Hij zou ook te koop komen bij bv. Dixons e.d., maar daar weten ze tot op heden nergens van.

Bijdrager
    Fraser

Blik, that’s the one!!!
    Muchos thankos!

Bijdrager
    Fraser

ehm, sorry Hertogjan… toch de MediaMarkt morgen…
    Enne… Jezus wat gaat het hier snel!
    Bedankt allebei!

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    Nicks

Als je een BlueTooth GSM hebt, kan je je iTunes bedienen via SailingClicker (of zoiets) =)

Kost je een tientje of zo.

Bijdrager
    appelonia

Ik heb mijn mac boven staan en m’n stereo + airport express beneden. Een bluetooth connectie werkt niet, te ver. Salling clicker met een wifi PDA werkt wel goed, maar ik moet altijd wel een paar keer naar m’n werkkamer lopen voor het goed werkt. De speakerkeuze in iTunes is namelijk niet te bedienen vanui Salling Clicker.

Zou dat apple tv ding uitkomst bieden? Dat wordt dan wel door je mp3 collectie browsen op je televisie.

Er is tegenwoordig ook een Archos met wifi support. Die kan direct van je computer naar je stereo of tv streamen en heeft een digitale geluidsuitgang, iets dat ik nog altijd mis bij de iPods. Tevens heeft ie een mooi touchscreen en kan met een apart dock ook als videorecorder dienen. Klink als iets dat Apple in zijn assortiment zou moeten hebben.

Bijdrager
    Xigh

Naja je zou eens kunnen kijken of er misschien scripts beschikbaar zijn die je wel kunnen laten kiezen welke speakers je gebruikt. Salling Clicker bied namelijk ook de optie om scripts te importeren. Als je zelf weet hoe je het script moet maken (en aangezien je gewoon kunt opnemen met scripteditor lijkt me het niet moeilijk om een script per speakerset te maken).
    Uiteraard als je dit apparaat wil laat me je dan niet tegenhouden, maar ik vind het een vrij fors apparaat om mee te zeulen steeds puur als afstandsbediening. Dan is Salling Clicker toch handiger of in ieder geval goedkoper.

Bijdrager
    appelonia
    ”Xigh”

Naja je zou eens kunnen kijken of er misschien scripts beschikbaar zijn die je wel kunnen laten kiezen welke speakers je gebruikt. Salling Clicker bied namelijk ook de optie om scripts te importeren. Als je zelf weet hoe je het script moet maken (en aangezien je gewoon kunt opnemen met scripteditor lijkt me het niet moeilijk om een script per speakerset te maken).
    Uiteraard als je dit apparaat wil laat me je dan niet tegenhouden, maar ik vind het een vrij fors apparaat om mee te zeulen steeds puur als afstandsbediening. Dan is Salling Clicker toch handiger of in ieder geval goedkoper.

Die scripts, daar ga ik me eens op storten. Bedankt voor de tip! En inderdaad, zo’n Archos is een leuk speeltje maar wel een beetje duur.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.