5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    NewToMac

Remote Control iPod Hi-fi

Beste mensen,

ben sinds kort een trotse bezitter van een iPod hi-fi. Leuk ding om te hebben:D. Wat ik me wel afvraag is waarom apple er een remote control bij doet die je niet optimaal kan gebruiken?
    (Menu knop op de remote control is niet voor de iPod hi-fi)
    Kan iemand die uitleggen?

Bijdrager
    vegeta

Volgens mij is dat om je ipod ermee te bedienen :wink:

Ik weet niet waar het oogje van de IR-ontvanger zich op de Ipod HIFI bevindt.
    Maar je moet met de afstanbediening op die ontvanger richten.

Ik snap nog steeds niet waarom ze bij apple vor die IR-techniek hebben gekozen, terwijl RF beter is en minder onhandig.

Bijdrager
    NewToMac
    ”vegeta”

Volgens mij is dat om je ipod ermee te bedienen :wink:

Ik weet niet waar het oogje van de IR-ontvanger zich op de Ipod HIFI bevindt.
    Maar je moet met de afstanbediening op die ontvanger richten.

Ik snap nog steeds niet waarom ze bij apple vor die IR-techniek hebben gekozen, terwijl RF beter is en minder onhandig.

Je kan met de menu knop je ipod niet bedienen, je kunt alleen vorig nummer, volgende nummer, play, pause, volume en dat was het. De menu knop heeft dus geen functie! maar is er wel!

Bijdrager
    vegeta

Inderdaad de Menu knop werkt niet, werkt enkel met FrontRow dacht ik. (net getest op ipod met Universal dock)
    Het is inderdaad een remote met mager weinig functies.

Maar ja, stel dat de menu toets wel werkt , ik denk niet dat je vanuit je zetel kan lezen wat er op je ipod staat :P. Dan moet je op staan en naar de instalatie lopen om te lezen. Dan kan je even goed op de ipod zelf bedienen :) :roll:

Bijdrager
    NewToMac
    ”vegeta”

Inderdaad de Menu knop werkt niet, werkt enkel met FrontRow dacht ik. (net getest op ipod met Universal dock)
    Het is inderdaad een remote met mager weinig functies.

Maar ja, stel dat de menu toets wel werkt , ik denk niet dat je vanuit je zetel kan lezen wat er op je ipod staat :P. Dan moet je op staan en naar de instalatie lopen om te lezen. Dan kan je even goed op de ipod zelf bedienen :) :roll:

Ik zou het fijn vinden, dan kreeg ik tenminsteniet die vinger afdrukken op mijn zwarte iPod video.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.