7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mp3jfast

Remote control

Heeft iemand ervaring met de iPod touch als remote control met wat extra hardware?
    Ik wil het gebruken voor een huur huis waar nu 3 afstandsbedieningen op kliene tafeltjes liggen met hoge kans op stuk raken.
    De bijbehorende app met instellingen mag niet worden gebruikt anders ontregelt de ene huurder het voor de volgende. Het zou mooi zijn als dat alleen met een Mac is in te stellen.

John

Bijdrager
    jesper211232

De bijbehorende app met instellingen mag niet worden gebruikt anders ontregelt de ene huurder het voor de volgende.

daar snap echt geen ene sikkepit van

Bijdrager
    mp3jfast

Ik leg het uit. Als je kijkt naar de App die moet je instellen met knopjes en eventueel leren van remotes. Soms heb je activiteiten zoals DVD kijken Tv kijken etc. Die je de app moet vertellen wat dan te doen.
    Als huurder1 het huis huurt en vrolijk gaat experimenteren dan heeft de volgende huren daar last van als dit niet goed uitpakt.

Zo duidelijk?

Groet

Bijdrager
    tarun

Als gewone afstandsbedieningen stuk raken zou ik die niet vervangen door een dure iPod Touch, maar door een goedkope universal remote.

Sleutelbeheerder
    Night

ik snap het nog steeds niet. Normaal gesproken hebben huurders toch hun eigen spullen, zoals TV, DVD speler etc….?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk dat je idee leuk is, maar niet erg realistisch.
    Je gaat het de huurders alleen maar moeilijker maken, in plaats van makkelijker.

En voor het geld van de iPod touch die defect raakt (of gejat wordt), kun je aardig wat keren een afstandsbediening vervangen.

Een afstandsbediening kost nog geen 2 euro bij de Action.:wink:

Bijdrager
    Toine van rijthoven

Ik zou eerder kiezen voor een goedkopere Harmony remote van Logitech dan een duurdere iPod oplossing

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.