5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    alfa156a

Remote-app iPad verschillend t.o.v. de iPhone?

De afspeellijst “onlangs toegevoegd” op de iPhone geeft slechts een overzicht van de nummers op alfabetische volgorde van artiest. Dus niet op album wat mij handiger lijkt met evt. een album illustratie. Is dit met de Remote-app voor de iPad wel het geval of is hierin geen verschil met de iPhone app. Mocht dit nl. wel het geval zijn overweeg ik om de iPad aan te schaffen.

Bijdrager
    KarelWillem

Het Afspeellijst-overzicht in Remote op de iPad is hetzelfde als die op de iPod.

Helaas is deze ook niet aanpasbaar.

Bijdrager
    alfa156a

OK, jammer.

Bijdrager
    Ostinato

Slightly off-topic: ik ben ook niet zo happy met de iPad Remote-app. Als een nummer geen albumtitel heeft, wordt het niet getoond in de Artiesten-weergave. Duh. Zullen we maar als een bug beschouwen, maar toch een beetje broddelwerk van de software boys ‘n’ girls daar in Cupertino.

Er is trouwens een workaround, maar die vind ik te gek voor woorden: geef alle nummers die geen albumtitel hebben, een spatie in de albumtitel.

Edit: eclectische smaak, KW: van Dido via Ellen Foley naar de Tubes en de Talking Heads. Gooooeeed.:smile:

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is nou het heerlijke van iTunes.
    Tussen die 13.000 nummers van 540 artiesten, je laten verrassen door wat er langs komt.

Thuis ben ik een echte album-luisteraar, mobiel een echte shuffelaar.

In de auto schakelen van snoeiharde metal naar Two Part Invention in D minor van Bach.
    Heerlijk!

Gratis weg te geven.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.