6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Link

Remember the Milk productiviteitsapp

Ik gebruik al enkele jaren voor GTD remember the Milk. Ze hebben afgelopen maand de app en de webversie flink onder handen genomen. Dit werkt echt super nu, vooral de automatische integratie met de taken in Evernote en de mogelijkheid voor subtaken.

Ik lees/hoor echter weinig over RTM. ben benieuwd of er meer gebruikers hier zijn.

Remember the Milk

Bijdrager
    Shmoo

Als je dit wilt verkopen als WoW zal je toch echt meer moeten vertellen, nu komt het over als het zoveelste ToDo ( web appje ) dat er bestaat en ze doen alle 3.000 stuks ongeveer hetzelfde.

Bijdrager
    Link

Haha, wil t niet verkopen hoor, gebruik zelf de gratis versie. Ben gewoon benieuwd, omdat ik niet vaak hoor dat het gebruikt wordt, terwijl het voor mij super werkt.

Sleutelbeheerder
    Night

Ieder van die tooltjes heeft zo zijn doelgroep. We zijn hier in ieder geval met z’n allen heel blij voor je dat je uit het aanbod van zo’n 3000 “familieleden” precies de juiste hebt gekozen:D

Bijdrager
    computer space

t is all een oudje, ik had het al voor er uberhaupt apps waren (2005).

Bijdrager
    iep

Dan ben ik reuze benieuwd hoe jij projecten toepast in RTM. Kun je daar wat meer uitleggen en misschien vergelijken met tools als 2Do, OmniFocus, Things, Appigo ToDo, etc. welke ook zeer gericht zijn op GTD? Ik heb namelijk het idee dat RTM niet zo gek veel meer is dan Herinneringen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.