8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    JBG

Release van leopard

Als leopard uitgebracht word, gaat dat neem ik aan met een presentatie..
    Hoe groot is de kans (hoe vaak kwam het in het verleden voor?) dat er op dat moment ook een kleine aanpassing bij de iMacs uitgebracht werd..
    Ik denk er over om nu een iMac te kopen, maar misschien moet ik nog even wachten?

Bijdrager
    Esquare

Die kans lijkt me vrijwel nul. Behalve dan de ‘aanpassing’ dat die iMacs van Leopard worden voorzien.

Bijdrager
    Mendoza

volgens mij zijn die net vernieuwd. ik acht de kans klein. wel heb je als je even wacht, leopard standaard erbij . . . .

Bijdrager
    Pieterr

Iemand heeft daar het volgende over gezegd:

If you always wait for the next price cut or to buy the new improved model, you’ll never buy any technology product because there is always something better and less expensive on the horizon.

Kortom: gewoon kopen als je eraan toe bent.

Bijdrager
    Steff
    ”Svonsk”

gaat dat neem ik aan met een presentatie..

Hoezo? Niet gek op kijken als het er gewoon opeens opstaat, niets veel bombarie.

Bijdrager
    Brent146

Ik denk ook dat er geen presentatie meer komt, die is er nl. al geweest tijdens de WWDC…

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Er zal vast één of andere timer komen op de site of zien op een groot gebouw als je in New York loopt. Er zullen persberichten en reclames van Apple uitgaan. Misschien nog een launchparty.

Een presentatie? Nee, ik weet het 100% zeker van niet.

Bijdrager
    Speedooo

Ik denk dat er geen aanpassingen komen. Volgens mij hebben ze nu alle hardware geupdate en iets beter gemaakt juist ter voorbereiding van Leopard.
    En ik geloof ook niet in een presentatie, wat zou je dan moeten zeggen…”Nou jongens bedankt dat jullie konden komen om 1000 uur! Leopard is uit, nou jullie weten hoe het werkt hebben we laten zien bij de WWDC. Doei!”

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.