30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:

Bijdrager
    Larsenal

Release iLife 07

Vorig jaar, 22 januari, kwam iLife 06 op de markt. Deze datum is alweer bijna een jaar geleden, dus zou je iLife 07 rond deze tijd verwachten. Alleen is er niets om aan te nemen dat dat ook daadwerkelijk zo is. Er is namelijk niets wat uitstel of zelfs ‘een jaar overslaan’ uitsluit. Ik vraag me dan ook af wanneer en hoe de opvolger van iLife 06, evenals de nieuwe iWork overigens, wordt gelanceerd.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk morgen.
    Of volgende week dinsdag.
    Of in mei.
    Nee, misschien wel in april of oktober.

Weten wij veel!?

Bijdrager
    mrjellow

Volgens mij wordt er elke dag wel een topic hier over aangemaakt..

Bijdrager
    Larsenal
    ”KarelWillem”

Weten wij veel!?

Precies! We weten het niet en ik wete niet of deze strategie van Apple nu ‘goed’ is of niet. Het lijkt Microsoft wel.:D

Bijdrager
    Mendoza

maar je wilt er graag over praten?

ok.

ik vind het heel erg slecht van Apple dat er nog geen update is.

Bijdrager
    Kryptonate

Waarom is het heel erg slecht van Apple? Zij bepalen toch zelf wanneer ze een product uitbrengen? Ze hebben geen enkele datum gezegd aan de klanten/pers dus ze mogen doen wat ze willen. Ok, dat het mss niet zo leuk voor je is kan ik begrijpen. Al heb ik hier ook moeilijkheden mee. Er is nog niets bekend over iLife 07, hoe kun je dan weten of er iets gaat inzitten dat je nu mist?

Bijdrager
    Rolf

als er een serieuze update (bijvoorbeeld ’07) zou komen, zou dat echt wel op de keynote gemeld zijn….

Bijdrager
    Larsenal
    ”Mendoza”

maar je wilt er graag over praten?

ok

Ja heerlijk, lekker keuvelen over software zzz

Ik zie her en der op het voren vragen als; wanneer komt iLife en moet ik wachten, etc…
    Laat het gewoon centraal in een topic met een juiste titel, zodat ik niet hoef te zoeken naar eventueel nieuws. Dus wat mij btreft mogen alle geruchten en gedachten in deze topic. That’s all, gefrustreerde Mendosa

Bijdrager
    Esquare

Het is heel slecht omdat als iLife ’07 pas in maart verschijnt, het jaar al voor 1/6 voorbij is. :innocent:

Bijdrager
    Bezierman

Komt gewoon eind januari. Zo kunnen ze ‘m gelijk met de :apple: TV en de airport gaan shippen.

Bijdrager
    Mendoza
    ”Kryptonate”

Waarom is het heel erg slecht van Apple? Zij bepalen toch zelf wanneer ze een product uitbrengen? Ze hebben geen enkele datum gezegd aan de klanten/pers dus ze mogen doen wat ze willen. Ok, dat het mss niet zo leuk voor je is kan ik begrijpen. Al heb ik hier ook moeilijkheden mee. Er is nog niets bekend over iLife 07, hoe kun je dan weten of er iets gaat inzitten dat je nu mist?

ik wil gewoon iLife 07. het is 2007 en ik werk nog steeds op iLife 06. ik loop dus enorm achter de feiten aan.

[size=9:bba93ce2a0]zou hij nu doorhebben dat ik het niet serieus bedoelde?[/size:bba93ce2a0]

Bijdrager
    Turbanus

Dit wordt zo “Loungeachtig…..”:wink:

Bijdrager
    Esquare
    ”Turbanus”

Dit wordt zo “Loungeachtig…..”:wink:

Daar heb jij een fijne neus voor! :)

Bijdrager
    Xserve

Het zou wel vriendelijk geweest zijn als Steve Jobs iLife 2007 tenminste al had aangekondigd. Misschien komt er dan gewoon geen iLife ’07 meer.

Bijdrager
    Doede

Mendoza: welke eigenschappen bezit iLife 2007 die je zo graag wilt? Je maakt me nieuwsgierig.

Trouwens, ik wil eigenlijk een nieuwe Mac. De mijne is al van oktober 2006, belachelijk! :P

Bijdrager
    Nihilist
    ”Rolf”

als er een serieuze update (bijvoorbeeld ’07) zou komen, zou dat echt wel op de keynote gemeld zijn….

Wrom…? Nu is alle aandacht besteed aan de iPhone; alsof ze een van de belangrijkste product launches uit de geschiedenis zouden willen uitbreiden met iLife en Leopard (zoals verwacht). Ik vermoed dat tzt Leopard en iLife tesamen gepresenteerd worden. En wat verkoopcijfers van iTunes, iPods en iTvs…

Bijdrager
    Obi

Apple presenteert volgende week (17 januari) haar Q1-2007 cijfers, wie weet wat er dan nog meer aangekondigd gaat worden?

Er zit nog meer in de koker van Apple, eerst maar de iPhone wat laten bezinken…
    En geen beter moment om Leopard en iLife aan te kondigen op de consumenten introductie van Vista, eind Januari..

obi

Bijdrager
    Marresc

Apple presenteert nooit nieuwe producten tijdens een conference call. :wink:

Bijdrager
    jago

Ik heb liever geen update dan een prul update…
    zo wat extra prul functies … nee dank u, liever een ECHTE update een (half) jaar later!
    office 2003 vs 2007/2008 DAT is pas een update, ze koste dan ook 4 jaar, zo lang moeten ze nu ook niet wachten:P (en ja ik weet dat jullie tegen m$ zijn, wie niet, maar het feit is dat het een supper update is zeker het XML formaat)

Bijdrager
    icecream

Mischien komt er wel geen iLife 07 al denk ik haast van wel maar dan samen met Leopard. En is er een iLife 05 geweest?

Bijdrager
    Sentitel

Jup

Bijdrager
    Buzz

Ik denk dat ze wachten op het gelijktijdig kunnen uitbrengen van de nieuwe Apple Cinema Displays, iMacs en MacBooks met Multi-touch technologie(tm) en Mac OS X 10.5 Leopard met top secret nieuwe Multi-touch features ™, in combinatie met de al aangekondigde Core Animation en een resolutie-onafhankelijke user interface.

En dan komt iLife ’07 met iPhoto ’07 waar je vervolgens geen muis meer bij nodig hebt. Gewoon met je vingers over het scherm door de foto’s vegen en knijpen om te zoomen. Dat lijkt me wel wat!
    8)

Bijdrager
    Str86pkoek

Dat zou inderdaad wel wat kunnen worden, zelf ben ik niet zo’n liefhebber van touch screens omdat ze door het gebruik natuurlijk veel sneller beschadigt raken.
    Maar als Apple daar iets op wist te verzinnen zou dat wel een geweldige nieuwe manier van computerbesturing zijn… :D

(Mijn eerste post op dit forum! :innocent: )

Bijdrager
    Juch
    ”Buzz_D”

Ik denk dat ze wachten op het gelijktijdig kunnen uitbrengen van de nieuwe Apple Cinema Displays, iMacs en MacBooks met Multi-touch technologie(tm) en Mac OS X 10.5 Leopard met top secret nieuwe Multi-touch features ™, in combinatie met de al aangekondigde Core Animation en een resolutie-onafhankelijke user interface.

En dan komt iLife ’07 met iPhoto ’07 waar je vervolgens geen muis meer bij nodig hebt. Gewoon met je vingers over het scherm door de foto’s vegen en knijpen om te zoomen. Dat lijkt me wel wat!
    8)

Dat zou echte en waanzinnige revolutie teweeg brengen! Ik houd mn hart al vast……Zjeezus… dan zit ik hier dan met mijn nog geen jaar oude MacBook….

Bijdrager
    Larsenal
    ”Buzz_D”

8)

Volgens mij is het werken met een muis te allen tijde véél handiger dan met je (vette) vingers op een scherm. Ik kan me dan ook geen ‘features’ voorstellen waar het gebruik van je vingers prettiger werkt. Lamme armen, dat krijg je ervan!

Maar ik denk wel dat zowel iLife als Leopard samen worden uitgebracht. Ik denk dat iLife gebruik zal maken van essentiele Leopard onderdelen.

Bijdrager
    Buzz

Larsenal: Heb je de filmpjes van Jeff Han al eens gezien (links en discussie zijn te vinden in dit draadje). Probeer wat hij doet maar eens met een muis, in dezelfde tijd, en dan zonder lamme arm of RSI te krijgen!!

Vooral de video podcast van TEDtalks met zijn presentatie is zeer de moeite waard om te zien wat er mogelijk is met multi-touch.

Bijdrager
    roblemmen

Binnen twee maanden:
    – iLife ’07
    – iWork ’07
    – Nieuwe iSights

En nog voor 1 juni zal er een nieuwe Leopard zijn plus updates voor alle macs. Dus voor alle ongeduldige pubertjes, wacht geduldig…

Bijdrager
    strigoi

Wat hij op zijn touch screen doet is allemaal zeer mooi, maar ik werk echt vele malen sneller met mijn handen op muis en toetsenbord. En verder zie ik er nog niet het nut van in.. Bijvoorbeeld: :apple: + / :apple: – is snel in en uitzoomen, of scrollen. Je kan ook een dergelijke interface ontwerpen die muis en toetsenbord optimaliseerd. Verder is een lcd keyboard (http://www.artlebedev.com/everything/optimus/) ook iets wat wel in dit straatje past (maar de optimus is ook al vaker langs gekomen op dit forum).

Achja ziet er geweldig uit maar voorlopig hoeft het van mij nog niet hoor, deze ontwikkeling heeft wel een groot voordeel; aangezien ik dagelijks menig uur achter de computer zit hoef ik in ieder geval niet meer naar de sportschool :evil:

Bijdrager
    Einstein

Prachtige technologie
    Ik denk ook dat het nog iets te vroeg om zo’n grote overgangsschok te maken.een paar applicaties (zoals iPhoto) halen er zeker voordeel uit. Maar ik denk dat Apple zeer goed in staat is hun hele systeem verder te verbeteren voor de muis en het toetsenbord, dan al zo’n overgang te maken. Wat doe je dan met CS. Die 1000 knopjes krijg je niet zomaar weg hoor. En de precisie van een muis is ook nog handig daar:)
    Laat ze maar eerst nog wat verderbouwen op wat ze nu hebben.

Bijdrager
    error

Uit marketing overwegingen vast een hele slim zet, die jaartallen. Maar ik heb het altijd een heel dom concept gevonden. Net als Windows 95/98/2000, Microsoft Office 2004 en Macromedia MX 2004.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.