14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    MacJoren

Rekenmachine op de mac?

Hoi,

Ik ben op zoek naar een uitgebreide rekenmachine voor de mac waar je o.a. ook tan cos en dergelijke op kan berekenen. In OS X zit standaart wel Grapher, maar dat is veel meer dan een rekenmachine. Weten jullie een mooi programma?

Joren

Bijdrager
    PietjePuk
    Bijdrager
    iJoost

Ehm… gewoon Weergave > Wetenschappelijk in diezelfde standaard calculator? Ook in te schakelen met Appeltje-2.

En voor de liefhebber is er ook een Appeltje-3…;-)

Bijdrager
    staaf

welke calculator bedoel je? ik heb in mijn laatste tiger versie geen calculator zitten behalve dan in de widgets.

Bijdrager
    staaf

welke calculator bedoel je? ik heb in mijn laatste tiger versie geen calculator zitten behalve dan in de widgets.

Bijdrager
    staaf

Bijdrager
    AppelJuice

Type in spotlight maar eens “rekenmachine”……….. en?

Bijdrager
    bassmac

TopCalculette, zat ooit bij mijn imac, vind ik erg fijn. sleep ik sindsdien overal mee naar toe.
    Die mac-calculator is heel goed, maar best ingewikkeld. Maar die zit er ook al eeuwen in.

Bijdrager
    iJoost

Gewoon Rekenmachine. Zit in de folder Programma’s. Ook bij mijn gloednieuwe MacBook Pro nog steeds… dus bij jou vast ook wel.;-)

Bijdrager
    MacJoren

Hee ja verrek. Ik heb gezocht op calculator maar dat was natuurlijk niet goed. Stomme vraag van me zeg… Wat mij betrefd mag er dan een slotje op. Thanks!

Bijdrager
    Oppie

Zo stom is dat natuurlijk niet; temeer daar ‘Rekenmachine’ in 10.3 nog gewoon ‘Calculator’ heette…

Bijdrager
    PietjePuk
    ”MacJoren”

Hee ja verrek. Ik heb gezocht op calculator maar dat was natuurlijk niet goed. Stomme vraag van me zeg… Wat mij betrefd mag er dan een slotje op. Thanks!

Doe zoals ik, gooi je hele OS in Engels. Veel makkelijker.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”PietjePuk”

Doe zoals ik, gooi je hele OS in Engels. Veel makkelijker.

Dat hangt van je definitie van “makkelijk” af, als je het mij vraagt …

Bijdrager
    trabant

Mac OS X berekent geen procenten. Een workaround is weliswaar zo bedacht, maar het is handig om te weten.
    Benieuwd wanneer die fout verholpen wordt/is. Het bericht dateert ook alweer van 9 februari 2007.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.