10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    JP

[Opgelost] Rekenmachine in Notification Center: er blijft een getal in staan.

Als ik rekenmachine open staat er elke keer een bedrag zie afbeelding.

Krijg dit niet weg.

B.v.d. voor reactie.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door  Night. Reden: Titel verhelderd
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    vuurvreter

Volgens mij is dit geen bedrag maar een getal.
    En wat gebeurt er als je op AC drukt, de app afsluit en daarna weer opstart?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hier hetzelfde probleem, maar dan met een ander getal. Ik heb ooit eens naar gezocht of ik het kon oplossen, maar dat heb ik uiteindelijk opgegeven. Het is wel een beetje storend, maar nu ook weer niet zo erg om uren van je tijd in te steken.

@vuurvreter: als je op AC klikt, dan staat er even later weer hetzelfde getal.

Bijdrager
    therocker

0 + 0 en weg is het getal wat er stond en komt ook niet meer terug.

update:
    Sorry te vroeg gejuicht. M’n opmerking klopt niet.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  therocker.

Bijdrager
    Shyos

Dit werkte voor mij:

folder “~/Library/Containers/com.apple.ncplugin.calculator/Data/Library/Preferences” en verwijder het bestand “com.apple.ncplugin.calculator.plist”

Bijdrager
    IGBA

Dat is een bug die ontstaan is bij de update van Sierra naar High Sierra. Je kunt hem verhelpen door naar deze directory te gaan:

~/Library/Containers/com.apple.ncplugin.calculator/Data/Library/Preferences

en dit bestand weg te gooien: com.apple.ncplugin.calculator.plist

(Ik meende me te herinneren dat Rekenmachine nadien steeds naar 0 terugsprong als je NC sluit. Maar dat lijkt toch niet (meer?) zo te zijn….)

[Sorry Shyros, ik had je reactie niet gezien. Ik had mijn reply pagina al een tijdje open staan en die niet meer ververst.]

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  IGBA.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  IGBA.

Bijdrager
    Shyos

<p class=”cite”>IGBA op 15 juni 2018 om 11:13</p>
    Dat is een bug die ontstaan is bij de update van Sierra naar High Sierra. Je kunt hem verhelpen door naar deze directory te gaan:

~/Library/Containers/com.apple.ncplugin.calculator/Data/Library/Preferences

en dit bestand weg te gooien: com.apple.ncplugin.calculator.plist

(Ik meende me te herinneren dat Rekenmachine nadien steeds naar 0 terugsprong als je NC sluit. Maar dat lijkt toch niet (meer?) zo te zijn….)

… in de herhaling 😄

Bijdrager
    williamh

<p class=”cite”>Shyos op 15 juni 2018 om 10:55</p>
    Dit werkte voor mij:

folder “~/Library/Containers/com.apple.ncplugin.calculator/Data/Library/Preferences” en verwijder het bestand “com.apple.ncplugin.calculator.plist”

Had zelfde probleem, maar zelf geen oplossing gevonden. Is nu inderdaad in orde. Bedankt.

Bijdrager
    JP

Het is opgelost.

Allen weer hartelijk dank en fijn weekend

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hey bedankt. Inderdaad opgelost.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.