11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    BlackMAC

reisverslag met je Iphone

Oktober begint mijn grote reis naar indonesie voor bijna 4 weken.
    Bij gebrek aan een laptop lijkt de iphone eigenlijk een goede vervanger te zijn om een reisverslag te maken.
    Nu zoek ik eigenlijk iets, een progamma of blog, om verslagen via mijn iphone te maken en online te zetten zodat familie thuis mee kunnen kijken of lezen.
    Mobile me lijkt me wel wat maar vind ik voor die paar weken te duur.
    Weten jullie andere alternatieven of tips?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Neem een trial van 60 dagen op Mobile Me.
    Weet alleen niet hoe je dat op de iPhone wil doen..

Bijdrager
    driesdk

maak een wordpress blog aan.
    Wordpress had dacht ik een iphone app om te bloggen, photos te maken, schrijven en posten op je wordpress blog.

Inactief
    Anoniem

Je kunt ook via twitter alles publiceren, er zijn genoeg apps te vinden voor twitter.

Bijdrager
    Vodka

Ik heb zoiets gedaan middels notities. Zodra ik internet (wifi) had, heb ik die notities aan mijzelf gemaild (was voor eigen gebruik), maar je kan ze volgens mij ook best naar een blog mailen. Weet niet welke bloggs dit ondersteunen, dat is vast te googeloeren

Bijdrager
    SuperDriver

Is het niet heel prijzig om met je iphone verslag te doen (even aangenomen dat je niet overal wifi hebt). Helemaal als je ook nog foto’s upload

Bijdrager
    BlackMAC
    ”SuperDriver”

Is het niet heel prijzig om met je iphone verslag te doen (even aangenomen dat je niet overal wifi hebt). Helemaal als je ook nog foto’s upload

In de meeste hotels waar ik zit is ook wifi aanwezig, ik ga ook niet continu een verhaal uploaden. Maar zodra ik weer terug ben in hotel wil ik dan wel wat uploaden via de wifi.
    Ik sta natuurlijk voor alle tips open..

Bijdrager
    BlackMAC
    ”Bikkel”

Neem een trial van 60 dagen op Mobile Me.
    Weet alleen niet hoe je dat op de iPhone wil doen..

Zou dat kunnen?
    Een trial nemen tijdens mijn vakantie, en daarna stopzetten?
    Zal wel beperkte aantal functies zijn…of volledig?

Bijdrager
    Napsju

Is je telefoon simlockvrij? Kijk dan eens in het topic van onze dikke lul, Kontol Besar.

Bovendien, internetcafe’s genoeg daar…

Bijdrager
    prullenbak
    Bijdrager
    Mr. Jones

Ik zou idd gewoon voor een WordPress blog gaan. Het klopt dat er app staat in de Appstore van WordPress.
    Met deze app kun je simpel een blogpost maken en eventueel foto’s bijvoegen.

Daarnaast kun je voor meer foto’s een flickr account nemen en deze via de mail uploaden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.