9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    ikbenynze

Region Code te hacken van combo-drive??

Weet iemand een truuk om een combo-drive (TiBook 667 DVI) zo te bewerken dat alle region-codes worden afgespeeld?

dank alvast

Bijdrager
    Mr. Mac

Ik weet wel dat je met het programma videolan dvd’s met b.v regiocode 1 kan afspelen.
    :wink:

Bijdrager
    bruno

Krijg deze niet meer weg? verkeerde topic, sorry. waar is nou die deleteknop? zie alleen maar bewerken staan:cry:

Bijdrager
    Thijs van Tol

Je kunt ook gewoon het programma dvdbackup gebruiken. Die zet de dvd op je harde schijf en je kunt de regiocode verwijderen.

Bijdrager
    ikbenynze

Probleem is dat m’n TiBook die dvd meteen weer uitspuugt:(

Bijdrager
    Mr. Mac

en als je in systeem voorkeuren nou insteld dat de dvd-speler niet gelijk opstart als er een dvd in de lader wordt geplaatst?

Bijdrager
    sarasin

##

Bijdrager
    Torz

Ik heb dezelfde TiBook, en hij is regiovrij :D

De spullen die je nodig hebt vindt je op deze site:http://www.wormintheapple.gr/macdvd/.
    Je vind hier regiox en de firmware patch voor de matsushita combo,kijk na welk nummer het is.
    Je moet wel EXACT de instructies volgen! Maar daarna is ie regiovrij.
    suc6 ermee.

Bijdrager
    mailking

dag dag…

ik stelde laatst een soort gelijke vraag in het video-forum. Omdat we nogal wat diverse landen doorkruisen en ook verschillende soorten DVD’s kunnen kopen voor het luttle bedrag van 1 euro vijfenzeventig!!! is het ook leuk dat ze het doen!

Ik heb uitgevonden dat het programmaatje VLC [toch zo heet het, of vergis ik me nu?] de DVD’s gewoon afspeelt en de regio vraag blijft achterwege.

In de voorkeuren heb ik wel de standaard handeling van DVD-Player uitgezet.

Hope this will help?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.