9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    guus

Regio instelling dvd???

wie kan mij uitleggen waarom ik iedere keer een regioinstelling moet aangeven bij een dvd?
    en welke regio moet ik kiezen?

Bijdrager
    DEform

Leg eens beter uit! Als je een dvd wil rippen of branden?

Bijdrager
    guus

als ik een Idvd gebrand heb, dan krijg ik de melding voor het instellen van een regiocode.
    ook vermeld hij dan dat ik nog 5x kan veranderen.

Bijdrager
    DEform

Bedoel je als je een dvd brand met iDVD? Dat heb ik zelf nog nooit gedaan, wat brand je daar dan mee? Home-video’s?

Bijdrager
    guus

foto presentaties en diaseries

Bijdrager
    DEform

Dat kan normaal toch niet! Ik heb juist ff een dvd’tje gebrand met een 100 foto’tjes en 5 filmpjes op. Met iDVD van iLife ’05… Heb jij die ook?

Ik heb wel eerst bij mijn voorkeuren gekeken, daar stond de instelling nog op NTSC, deze moet wel op PAL staan, maar voor de rest vroeg die mij toch niets!

Bijdrager
    DEform

Dat kan normaal toch niet! Ik heb juist ff een dvd’tje gebrand met een 100 foto’tjes en 5 filmpjes op. Met iDVD van iLife ’05… Heb jij die ook?

Ik heb wel eerst bij mijn voorkeuren gekeken, daar stond de instelling nog op NTSC, deze moet wel op PAL staan, maar voor de rest vroeg die mij toch niets!

DVD is gebrand, en werkt hier in elke dvd-speler in huis!

(ff tussen haakjes, toch prachtige programmatuur van Apple hé, iLife;-) )

Bijdrager
    guus

ja heb gebrand in Idvd 5 en de melding was de 1e keer na het branden en weer lezen vd dvd.
    maar ik heb deze melding al eerder gehad toen ik een dvd kreeg met een filmpje erop.

de instellingen heb ik ook op pall staan.

ik vind eigenlijk de kwaliteit niet echt bijzonder bij het afspelen vd dvd.
    heb jij daar geen last van?
    foto’s zijn kwalitatief een stuk minder na het branden.
    in het programma zelf zijn ze fantastisch, maar na branden en afspelen ben ik er niet kapot van.

Bijdrager
    DEform

Heb ik geen last van eigelijk! De kwaliteit is zelfs op onze nieuwe Grundig 42″ flatscreen zéér mooi! Ik heb ook alleen maar alles op hoogste qualiteit staan, en foto’s met mijn Olympus C-4000 ZOOM (prachtige foto’s, camera is te koop trouwens)

Ik zeg niet, als ik een project maak met DVD studio Pro 3 of Final Cut HD, is de qualiteit natuurlijk beter, maar dan ben ook 8x langer bezig voor hetzelfde resultaat!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.