4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    philbert

Regels met tekst die door elkaar heen lopen

Hallo,
    Ik heb een probleem met het bekijken van sommige websites. Op deze websites lopen de regels tekst door elkaar heen, waardoor bijv. 3 regels tekst als een regel zichtbaar zijn (wat dus niet te lezen is). Dit probleem heb ik al langer, maar lijkt steeds vaker voor te komen. Het doet zich zowel in Safari als in Firefox voor op een iBook G4 met Mac OS 10.3.9. Kent iemand dit probleem?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    KarelWillem

Als eerste zou je kunnen denken aan het missen van een systeemfont.

Doordat OSX fonts op verschillende locaties neerwerpt, is er niet zo één twee drie te zeggen waar je moet kijken om te zien of je wat mist, of dat er een font is beschadigd.

Bijdrager
    philbert

Bedankt KarelWillem,
    ik heb door de Apple Additional Software CD te installeren het probleem waarschijnlijk helemaal opgelost. Na het installeren stonden de regels (bij een van de websites waar ik problemen mee had) weer op de normale interlinie.

Bijdrager
    MacbookTo

Ik heb altijd problemen als ik telefoonboek.nl gebruik. In het middelste blauwe venster zie je twee witte blokken waar je gegevens in kunt vullen.
    Onder het tweede witte blok staat: contactgegevens en profiel. Als contactgegevens geselecteerd staat kan ik in dat witte vlak niets invullen omdat er tekst instaat: contactgegevens en profiel. Deze tekst hoort NB onder dat witte blok te staan en niet erin.
    Als ik profiel selecteer staan de gegevens wel onder het tweede witte blok. Vreemd.
    Ik gebruik Safari.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.