10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Leonard1948

Regels in mailvoorkeuren werken niet

In mail heb ik regels ingesteld om de spam van Bitcoin [en Bitcoins en bitcoin[s] direct naar de prullenmand te sturen, maar het werkt niet; ik krijg ze gewoon in de ongewenste mail-bak.

iMac 27″ eind 2015 MacOS High Sierra 10.13.2.
    Heeft iemand een idee hoe dat kan?

Bijdrager
    Shmoo

Google eens hoe je mail moet gebruiken want als je de basis niet begrijpt is de kans dat je denkt dat iets niet goed functioneert natuurlijk al heel snel gewekt.

Bijdrager
    tarun

Ik heb dezelfde ervaring dat regels in Mail niet werken. Instructies gevolgd, werkt toch niet.

Bijdrager
    Leonard1948

Shmoo, Ik gebruik Mail al 7 jaar en regels werkten altijd prima; ik zal natuurlijk nooit jouw level bereiken..
    misschien is er iemand anders die graag helpt.

Moderator
    Night

Waarschijnlijk ziet Mail ze al als spam mail (en verplaatst ze volgens jouw instellingen naar de Junk map) vóórdat jouw persoonlijke rules er aan te pas komen.

Bijdrager
    Leonard1948

Night,
    Dank voor je reactie;
    ik heb “filter ongewenste..” uitgevinkt staan, dus zou hij de regels eerst moeten toepassen.

Moderator
    Night

En…?

Bijdrager
    Leonard1948

Niet dus.

Bijdrager
    jv65

Misschien wordt het al op de mailserver als spam gezien en komt het daardoor direct in de spamfolder terecht. De spam-berichten komen dan niet via de inbox binnen en zal die regel daarom ook niet werken. Misschien inloggen via webmail en dan daar een regel aanmaken?

Bijdrager
    Leonard1948

Dank je JV65, Ik ga bij Ziggo even kijken of dat kan!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.