11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    iMac Lover

refurbished iPhones van Mobico.nl in Amersfoort

Hoi Apple fans,

Heeft iemand van jullie ervaring met refurbished iPhones van Mobico.nl uit Amersfoort. Deze iPhone 6S vind ik wel een aardig toestel.

https://mobico.nl/product/refurbished-iphone-6s-32gb-wit/

Het toestel mag niet te veel geld kosten. Ik bel maar voor +/- Euro 25,–

Dus voor mij is een abonnement niet zinvol.

Graag jullie ervaringen.

Gr.

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    Shmoo

Wel naar de hoeren, niet -of heel weinig- betalen! 😅

Moderator
    Raymon Mens

Het lijkt een keurige MKB’er. Niet te groot, prima site, eigen winkeltje naast webshop. Je kunt zeker op het gebied van refurbished iPhones echter wel flink rondshoppen, want de markt is groot.

Bijdrager
    iMac Lover

Ik heb een uurtje geleden gebeld. Ben vriendelijk te woord gestaan.

De refurbished iPhones zijn allemaal voor zien van een nieuwe batterij. Maar niet altijd origineel. Ik ga mij beraden.

B.t.w by the way ik vind de refurbished iPhone SE erg duur op hun site, Voor dezelfde prijs heb je een nieuwe.

Ik bel maar voor € 25 per/jaar. Ik wil maar twee extra app’s installeren. De Nest app om mijn Nest thermostaat te bedienen en Telegram messenger. De rest is ballast voor mij, en leidt mij te veel af

Gr

Bijdrager
    Gemstone

Heb mijn iPhone bij Used products gekocht. Prima winkels als je het mij vraagt. Waar je wel even op moet letten is of er een bon/garantiebewijs bij de iPhone zit.

Bijdrager
    KarelWillem

Gemstone op 29 juni 2018 om 01:15
    Heb mijn iPhone bij Used Products gekocht. Prima winkels als je het mij vraagt…

Mwah… die mening deel ik niet helemaal. Je kan wat leuks treffen, maar over het algemeen wordt je aardig getild daar en is de service – hoewel beter dan ‘vroeger’ – ook niet bepaald top.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Geldersscheepje

Voor 2 apps? Doe dan een 4S ofzo. Ben je voor 50 euro klaar en je kunt er nog mee bellen ook…

Bijdrager
    KarelWillem

Ik denk niet dat je lekker de toekomst ingaat met Nest en Telegram op je 4S.

Als het überhaupt al kan.

Bijdrager
    iMac Lover

Een iPhone 4S is not done. Ik zit te denken aan een iPhone 6S die nog minimaal iOS 12, iOS 13 en waarschijnlijk ook iOS 14 ontvangt.

Of een iPhone SE. Deze kosten nieuw rond de Euro 300,–, Deze ontvangt waarschijnlijk ook nog drie jaar lang een nieuwe iOS update.

B.t..w by the way op dit moment draai ik MacOS 10.14 Mojave bèta op mijn Mac Mini late 2012. Het bevalt mij beslist niet tegen.

Op youtube.com kun je al de vernieuwingen zien op 9to5Mac.

Bijdrager
    vinceger

Geen ervaring met Mobico.nl maar helaas wel met refurbished iPhones, had er twee gekocht voor de kids en niets dan ellende mee gehad, van accu tot uitval, voor mij NOOIT geen refurbished spul meer, spaar liever even verder.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.