13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Gates

Redelijke prijs voor Photoshop CS3

Ik zoek een tweedehands versie van Photoshop CS3 en ik vroeg me af wat een redelijke prijs daarvoor is, omdat ik wat advertenties heb gevonden. Kom niet met cracks of iets dergelijks, want ik gebruik legaal software.

(Mocht iemand een CD’tje Photoshop CS3 hebben, stuur dan gerust een PM)

Bijdrager
    Hansi2124

Maar je kan die advertenties toch vergelijken?

Bijdrager
    Gates

Het zijn er niet veel en de prijzen van dit kleine aantal verschillen flink van elkaar, dus volledige betrouwbaarheid/zekerheid heb ik dan niet.

Bijdrager
    McLoe
    Bijdrager
    Gates

@McLoe; die had ik hier al gevonden in het Nederlands.
    Doel je toevallig op het volgende: “Als u uw licentie voor een productsuite overdraagt, geldt deze licentie voor elk product van de suite. Voor de afzonderlijke producten van een productsuite is geen licentieoverdracht mogelijk.
    Maar in dit geval gaat het om een afzonderlijk product dat (aan de eerste koper) niet geleverd is als onderdeel van de suite.

Indien je de link gewoon gaf voor de informatie en niet voor het bovenstaande; bedankt.

Bijdrager
    McLoe

Was inderdaad gewoon ter info! Zolang je maar weet dat de verkoper de licentie op de juiste manier moet overdragen – dus ook deactiveren op zijn Mac als het daar geïnstalleerd is (geweest).

Moderator
    Pete.Z

Dat valt inderdaad nog niet mee, ik zoek zelf 3 of 4, maar niemand wil dat verkopen lijkt wel.

Moderator
    unSOUND

Nee, omdat de meeste mensen een upgrade kopen, en die is op zijn beurt weer alleen legaal als je de oude versie houdt…

Bijdrager
    MouseMighty

En men koopt liever de gehele Suite. Is het nieuwe Photoshop Elements 9 niets voor je?

Bijdrager
    MacMartino

ben je geen student of heb je een schoolgaand kind? dan kan ’t very cheap.

Bijdrager
    Feanora

Zoals MacMartino zegt: als je student bent kan het vaak een stuk goedkoper. Mijn opleiding maakt voor zover ik weet vaak gebruik van Surfspot.

Bijdrager
    Gates
    MouseMighty op 26 september 2010

Is het nieuwe Photoshop Elements 9 niets voor je?

Nee, absoluut niet.

ben je geen student of heb je een schoolgaand kind? dan kan \’t very cheap.

Ik ben student en gebruik al jaren een studentenversie. Ik wil het nu commercieel gebruiken en dat mag daarmee dus niet.

Bijdrager
    MacMartino

wauw, een brave student nog wel;)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.