14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    marclaheij

Redactie op vakantie?

Het komt niet vaak voor dat er een week lang geen nieuwe artikelen te lezen zijn op macosx.nl…

Zit de redactie lekker in de zon? 8)

:apple:

Bijdrager
    Maced.2

ach…komt wel goed ..en de heren van de redactie hebben ook nog een sociaal leven dacht ik zo :mrgreen:

Bijdrager
    Merkava

Miischien wel ja, maar misschien heeft het een andere reden, zie dit bericht

Bijdrager
    Maced.2
    ”Merkava”

Miischien wel ja, maar misschien heeft het een andere reden, zie dit bericht

mmmm ja dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.

Bijdrager
    danielpunt

Sinds vandaag is er iig 1 redacteur minder.

Bijdrager
    Marieke van Osch

Het zijn niet alleen heren, de redacteuren hier:-) (even ter info)

En ja, soms maak je andere keuzes als je moet kiezen tussen een rondje skaten of het schrijven van een bericht. Het is niet alleen het schrijven van het bericht, maar ook het zoeken naar een onderwerp dat vervolgens niet meteen wordt afgekraakt :wink:

Mochten jullie tips hebben voor leuke berichten voor op de voorpagina, stuur mij (of een andere redacteur) dan even een PB met een link naar het nieuws en waarom het volgens jou leuk nieuws is (korte toelichting).

Alvast bedankt voor het meewerken aan een site waar wat regelmatiger nieuws verschijnt!

BTW: Jan David heeft zojuist een leuke docu geplaatst

Inactief
    Anoniem

Hee jij bent ook nieuw voor mij:P
    Ben je al lang redacteur? Ik heb je namelijk nog nooit gezien… :roll:

Bijdrager
    MacbookTo

Move is best wel bekend, want zij was een van de eerste personen die een Macbook had. Ik heb indertijd dat hele draadje met alle perikelen gelezen. Werkzaam in het onderwijs toch?

Bijdrager
    Marieke van Osch

Ja klopt, dat ben ik. Ik ben al sinds mijn eerste Macervaringen actief lid op het forum, maar nog niet lang redacteur. Laat ik zeggen dat de heren me aangestoken hebben met het :apple: virus. Dit is alleen een heel prettig virus waar ik elke dag weer graag voor uitkom. Ik ben er al net zo eentje…en heb al minstens 7 mensen aangestoken. Ook mensen in het onderwijs, die er vervolgens weer rustig over bloggen. Leuk!

Is er binnenkort weer een mogelijkheid om elkaar wel eens te ontmoeten? Iets met party in de naam doet het altijd goed (iPodparty, Keynoteparty…)

Bijdrager
    MacbookTo

Je hebt mij ook een beetje aangestoken. Ik was nl Windowsgebruikster, al vanaf de jaren 80. Onze zoon is al jaren een Macfan. Je zou nooit vastlopers hebben e.d.
    Nou ik heb al een Kernel Panic gehad, dus wat dat betreft…..
    Ik ben ook werkzaam in het onderwijs en had dat onthouden. Je reisde geloof ik ee hele afstand met de trein. Ik heb toen alles gelezen van je eerste aankoop tot en met alle perikelen die er zouden volgen. Op het laatst hielden de klachten op en dacht ik: nu is het tijd om een macbook aan te schaffen. Mac heeft wel als nadeel dat je niet een programma kunt draaien zoals Woordhaai. Dat is een enorm goed programma voor spelling. Maar om nu voor dat ene programma Windows te installeren, gaat me toch te ver. Succes met het redacteurschap!

Bijdrager
    RASH

Ik hoop niet dat er soortgelijke taferelen gaan ontstaan als bij MacFreak. Als redacteuren beginnen op te stappen is er iets goed mis.

Moet ik ook beginnen te overwegen om mijn MacOSX forum abo op te zeggen, of komt het allemaal weer goed?

Bijdrager
    MacbookTo

Alles sal reg kom, mits ………. elck sijn plicht doe.

Bijdrager
    Marieke van Osch

@ MacBookTo

Leuk nog een maccende vrouw in het onderwijs. Dat zijn er niet veel. Ik ken er eigenlijk maar twee. De ene heb ik zelf onlangs aangestoken en de ander heeft een leuke weblog (Elke Das).

Mocht je een keer een leuk lesvoorbeeld hebben van de inzet van een Mac in het onderwijs dan hoor ik het graag!

Bijdrager
    MacbookTo

Vorige week heb ik de Mac ingezet bij de projectavond. Ik had foto’s die ik tijdens de projectweek gemaakt had binnengehaald op de Mac. Met IPhoto een diashow gemaakt met muziek erbij e.d. De ouders vonden het erg leuk. Het is niet zo statisch, maar lijkt wat meer op video. Ik hield wel de Mac in de gaten, want ik ben er erg zuinig op.
    Ze vonden allemaal het beeld zo scherp en ik hoorde zeggen: een witte laptop, nog nooit gezien.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.