1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Tomobi

Recovery HD verwijderen?

Beste Omt’ers,

Dit is de eerste keer dat ik iets post en het forum gebruik, dus excuseer mij moest dit al eens eerder gepost zijn.

Mijn probleem: Ik heb Lion proberen installeren op mijn macbook pro. Hij voldoet aan alle verwachtingen dus daar ligt het probleem niet. Maar bij het downloaden van de extra componenten voor Lion liep hij telkens vast. Uiteindelijk geraakte ik er voorbij maar bleef hij deze keer hangen bij installing. De installatie is dus gefaald en heb ik hem terug moeten zetten naar os X 10.5 aangezien ik mijn cdtje van snow leopard (10.6) momenteel niet bij mij heb.
    Nu wil ik terug bootcampe om windows 7 te installeren (voor school :D), maar lukt het niet. ik krijg telkens volgende melding:
    De opstartschijf kan niet in partities worden verdeeld of worden hersteld als één partitie. De opstartschijf moet zijn geformatteerd als één volume met de structuur Mac OS Uitgebreid (journaled) of al door de Boot Camp-assistent zijn gepartitioneerd voor de installatie van Windows.

Nu denk ik dat dit komt omdat de recovery hd nog altijd ergens verborgen staat. Het kan ook aan iets anders liggen hoor:D
    Kan iemand mij hierbij helpen aub?

Bedankt,
    Tom

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.