3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

Recover Data lose

Gegroet,
    hier is de situatie. Mijn externe harde schijf was geformatteerd voor de Mac. Maar aangezien in de toekomst deze legoblok als een netwerk schijf zal dienen, diende deze in MS-DOS formaat te worden geformatteerd (Ja, sorry, hier thuis werken ze nog steeds met Windhoos) Dus het zij zo. Alles is goed en wel geformatteerd naar MS-DOS. Maar nu wil het ongeluk dat ik ooit, in een lang vervlogen tijd, daar ergens een bestandje had opstaan (iMovie-project, ongeveer 5GB) en dit is verwijderd geweest. Ik beschik over Data Rescue II, waarmee al mijn recover-opdrachten tot hier toe al vlekkeloos verliepen. Zou ik met Data Rescue II dat verwijderde bestandje op mijn externe harde schijf, die inmiddels is geformatteerd, kunnen terughalen? Of koester ik ijdele hoop?
    Mvg,

Bijdrager
    patrick68

Probeer het! DR heeft mij ook bij een geformateerde schijf uit de brand geholpen.

Bijdrager
    KingAchille

Data Rescue heeft gefaald op alle mogelijke vlakken. Het enige wat hij uit de brand wist te slepen was een 6-tal GB mp1, mp2 en mp3 bestandjes. En dan zijn ze nog allemaal gesplit. Geen énkel filmbestand. Hij is nochthands een stevige 8u op zoek geweest (Thorough Scan)
    Doe ik iets fout? Of is het bijna onmogelijk om een geformatteerde schijf te herstellen?
    Mvg,

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.