10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Pretletter

Reclame verwijderen met EyeTV software

Ik lees overal dat je met de bij EyeTV (250 in mijn geval) geleverde software zo makkelijk de recclames kan verwijderen uit een opgenomen programma. Ik kan echter niet vinden hoe ik dat moet doen. Bestaat er een handleiding hoe ik dit moet doen?

Bijdrager
    Martijn Snels

Na die 23 levensjaren op aarde ken je Google toch onderhand wel? http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=remove+commercials&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Bijdrager
    macjk

er is een plugin voor eyetv waarmee het zou moeten werken ik heb hem alleen nooit werkend gekregen. De plugin staat ergens in de forums van elgato zelf. succes en laat het even weten als jij iets werkends hebt

Bijdrager
    Pretletter

Google? Ken ik niet. Ik zal eens kijken of het wat is.

@Macjk
    : Deze?

Bijdrager
    Rolf

plugin ???

Gewoon op het opgenomen programma klikken, en als het geopend is, ga je naar Edit ; ‘open editor’.

Krijg je balk in beeld met pijlen (net als in Quicktime), zet je filmbeelden op ‘fine’, en dan eerste pijl zetten op begin van reclameblok, tweede pijl op eind. Daar op zoek naar volgende reclameblok enz enz. Dan, als je alle reclame gevonden hebt klik je op ‘compact’.

Bijdrager
    DiskMan

Wel kieze voor Compact (rechtsonder onder bij het tandwieltje).

DM

Bijdrager
    Maxime

Over EyeTV gesproken:

Ik gebruikhet al een maand of 2, maar na de laatste update is mijn Time Slider in één keer weg.
    En ik mis hem best wel! Op de Online Support site van EyeTV kan ik hier niks over vinden.

Heeft iemand hier misschien tips?

Bijdrager
    DiskMan

Software opnieuw installeren?

DM

Bijdrager
    Pretletter
    ”Rolf”

plugin ???

Gewoon op het opgenomen programma klikken, en als het geopend is, ga je naar Edit ; ‘open editor’.

Krijg je balk in beeld met pijlen (net als in Quicktime), zet je filmbeelden op ‘fine’, en dan eerste pijl zetten op begin van reclameblok, tweede pijl op eind. Daar op zoek naar volgende reclameblok enz enz. Dan, als je alle reclame gevonden hebt klik je op ‘compact’.

Ik vraag me altijd af of dit niet meer werk/tijd kost dan gewoon doorspoelen tijdens het kijken. maar ik zal het eens proberen. De link die ik heb geplaats verwijst naar software die automatisch de reclames verwijdert als ik het goed heb.

In ieder geval bedankt voor de uitleg.

Bijdrager
    markkeulen

Ik las dat je een gebruiker bent van de eyetv 250 plus( net als ik).
    Echter ik vindt de beeld kwaliteit belabberd tov het beeld zonder eyetv via de mac

Hoe heb je hem aangesloten en wat zijn je software instellingen.

Bij mij:
    TV coaxkabel (digitaal en analoog) naar Ziggo decoder.
    Van Ziggo decoder naar eyetv plus 250 met coaxkabel
    Met usb kabel naar macbookpro vanuit Eyetv
    Via DVI poort met Svideo vanuit mac naar televisie (oude matchline van philips)

mark

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.