15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    keno

Reclame uitschakelen in Mail

Ik krijg elke dag wel 2 mails met reclame, is er een manier om
    die gewoon niet te laten toekomen in “postvak in”?

Bijdrager
    KarelWillem

Mail
    Voorkeuren
    Regels
    Voeg regel toe (en dan even rustig lezen)

Bijdrager
    Mkouwenhoven

Markeren als ‘Junkmail’

Bijdrager
    keno

Bedankt, dat was rap:P

Bijdrager
    KarelWillem

Wij zijn dan ook zeer rap. :wink:

Bijdrager
    1984

MAIL
    voorkeuren
    Reclame
    Schakel filter in voor ongewenste reclame.:)

Bijdrager
    rik1984

Als je post binnenkomt via bv. Gmail, heb ik gemerkt dat het nuttig is om de reclameberichten ook daar als ‘spam’ te markeren. Zo schakel je ongewenste mail al een stapje eerder uit, nog voor het in je Mail-systeem terechtkomt.

Bijdrager
    mekgek

Is er ergens een plugin te downloaden voor mail die wat beter spam tegenhoud dan de ingebouwde filter, ik krijg nog steeds elke dag een paar spam mailtjes die er niet uit worden gefilterd namelijk :oops:

Anoniem
    ”rik1984″

Als je post binnenkomt via bv. Gmail, heb ik gemerkt dat het nuttig is om de reclameberichten ook daar als ‘spam’ te markeren. Zo schakel je ongewenste mail al een stapje eerder uit, nog voor het in je Mail-systeem terechtkomt.

Klopt als een bus.:)

Bijdrager
    robinb0s.nl
    ”mekgek”

Is er ergens een plugin te downloaden voor mail die wat beter spam tegenhoud dan de ingebouwde filter, ik krijg nog steeds elke dag een paar spam mailtjes die er niet uit worden gefilterd namelijk :oops:

SpamSieve – http://c-command.com/spamsieve/

Werkt hier perfect!

Bijdrager
    Bor
    ”rik1984″

Maar dan is het gevolg dat, als er toevallig een mail uitgefilterd wordt die er niet uit moest zie je die ook niet in een losse postbak staan.

Anoniem
    ”Bor”

Maar dan is het gevolg dat, als er toevallig een mail uitgefilterd wordt die er niet uit moest zie je die ook niet in een losse postbak staan.

Euh… yep. Spamfilter van Gmail op wat minder streng gezet, nadat hij vorige week de bevestiging van m’n hotel in Rome zonder enige reden had weggegooid. Handel het nu in Mail zelf wel weer af.:?

Bijdrager
    rik1984

Mmmm, eigenlijk nooit last van. Ik pas dit truukje altijd toe, en zelden komt er iets ongewensts door, of houdt gmail iets belangrijks tegen. Wat ik wel heb gemerkt, is dat je problemen begint te krijgen als je nieuwsbrieven e.d. waarvoor je je hebt ingeschreven begint te markeren als spam…

Is er iemand die eigenlijk weet hoe die spam-filter van Mail precies werkt, en op basis van wat die spamcodering wordt toegekend? Ik bedoel, ik kan me wel enkele criteria inbeelden, maar hoe het echt juist werkt…

Bijdrager
    Bor

Wat ook heel goed werkt: Ongewenste reclame terugsturen!

Bijdrager
    PietjePuk

Dan bevestig je het actief zijn van je mailadres, heel erg slim:?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.