14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Boike12

Bijdrager
    Wiki Post
    Bijdrager
    stavos

Laat reclamediensten maar achterwege.. 3x raden welke reclame dat dan zou worden.

Bijdrager
    Sam Rijver

Ook ik denk dat je beter maar even kan wachten met reclame plaatsen op je website. Je moet echt duizenden bezoekers hebben voordat het geld opweegt tegen het lelijker maken van je website. Een verdienmodel voor jouw site lijkt me op dit moment nog niet aan de orde, maar wie weet kan je later tegen betaling mensen helpen HTML/CSS vragen op te lossen.

Bijdrager
    Targaryen

Denk je dat jij 100 bezoekers per dag gaat halen?

Bijdrager
    Sam Rijver

En zelfs met 100 unieke bezoekers per dag hebben we het nog maar over een paar dollar per maand, dat zou mij het niet waard zijn om mijn site lelijker te maken.

Bijdrager
    Sam Rijver

Geen idee. Het is echt enorm afhankelijk van de niche. Zover ik in kan schatten is de site waar jij aan werkt nu niet een niche waar je het echt zult gaan moeten hebben van AdSense. Sommige sites maken erg goed geld met 10k bezoekers per maand, terwijl andere dan nog steeds maar met tientjeswerk bezig zijn. Ik denk dat je een ander verdienmodel moet gaan zoeken dan advertenties. Maar voordat het zover is heb je nog een lange weg te gaan en denk ik dat je veel beter daar energie in kan stoppen dan je nu al druk te maken over advertenties.

Bijdrager
    stavos

+1 voor die laatste zin.

Inactief
    Anoniem
    joppe op 16 juni 2013

Denk je dat jij 100 bezoekers per dag gaat halen?

Misschien, ik heb er nu gemiddeld 10 per dag, en dat terwijl er eigenlijk nog niks te vinden is.

Dat zijn hoogstwaarschijnlijk de mensen van hier die de voortgang van je site bekijken:)

Bijdrager
    Koning Frank
    joppe op 16 juni 2013

Geen idee. Het is echt enorm afhankelijk van de niche. Zover ik in kan schatten is de site waar jij aan werkt nu niet een niche waar je het echt zult gaan moeten hebben van AdSense. Sommige sites maken erg goed geld met 10k bezoekers per maand, terwijl andere dan nog steeds maar met tientjeswerk bezig zijn. Ik denk dat je een ander verdienmodel moet gaan zoeken dan advertenties. Maar voordat het zover is heb je nog een lange weg te gaan en denk ik dat je veel beter daar energie in kan stoppen dan je nu al druk te maken over advertenties.

Oke, bedankt voor de uitleg. Voorlopig ben ik niet van plan echt geld te gaan verdienen met mijn site. Het leek me alleen wel slim om hier wat meer te weten over te komen. Stel je voor, had ik al lang rijk kunnen zijn terwijl ik er niks vanaf wist.;) Maar goed, dat zit er voorlopig nog niet in.

Als je rijk wilt worden dan moet je een vak leren

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

“Nee.” Meer heb ik niet te antwoorden op welke vraag dan ook over of ergens reclame moet komen.

Bijdrager
    Koning Frank
    joppe op 16 juni 2013

Als je rijk wilt worden dan moet je een vak leren

In mijn vorige bericht stond dat ik niet van plan was echt geld te gaan verdienen met mijn site. Voorlopig is mijn site alleen een leuke hobby.

Wel dus.

Bijdrager
    Applefan12345

Erg professioneel is het niet…

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Applefan12345 op 20 juni 2013

Erg professioneel is het niet…

Jij hebt geen recht van spreken.

Nergens.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.