One More Thing » Community » Forum » Algemeen » One More Thing » Reclame op deze site

Reclame op deze site

Profielfoto van dutchmaccer

dutchmaccer op 06 juni 2017 #

Beste webmasters en beheerder,

Willen jullie aub de reclame op deze site minderen? Vooral dat blok bovenaan is echt super irritant!

Gr, Rik Snaargitaar

Profielfoto van Raymon

Raymon [moderator] op 06 juni 2017 #

Hoi Rik,

De banners zijn here to stay. Sinds OMT is overgenomen door een nieuwe uitgever zijn ze onderdeel van de standaard banners binnen deze site. Omdat de site nog niet opnieuw ontworpen is, passen de banners nog niet erg goed binnen het geheel en is het op mobiele browsers ook niet best. Daar komt snel verandering in. Mocht je ze echt te irritant vinden, dan adviseer ik Adblock Plus. Op het forum zijn overigens geen banners zichtbaar.

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 06 juni 2017 #

Eerste post, en dan direct komen zeuren over reclame op een site?

Doe dan minstens alsof je weet hoe een forum werkt .;) , en zoek eerst even naar de vele andere topics over dit onderwerp, en sluit je daarbij aan.

Profielfoto van Q-collective

Q-collective op 06 juni 2017 #

Zoals ik hier al suggereerde, is een abonnement a la Tweakers wellicht een heel valide stap om te nemen. Zijn daar wellicht plannen voor Raymon?

Profielfoto van Raymon

Q-collective op 06 juni 2017

Zoals ik hier al suggereerde, is een abonnement a la Tweakers wellicht een heel valide stap om te nemen. Zijn daar wellicht plannen voor Raymon?

Dat is een prima idee en ga ik voorstellen. We hebben dit soort dingen echter nog niet besproken.

Profielfoto van dutchmaccer

dutchmaccer op 06 juni 2017 #

KarelWillem op 06 juni 2017

Eerste post, en dan direct komen zeuren over reclame op een site?

Doe dan minstens alsof je weet hoe een forum werkt .;) , en zoek eerst even naar de vele andere topics over dit onderwerp, en sluit je daarbij aan.

Mag misschien mijn eerste post zijn maar ik bezoek deze site al vanaf 2012. Deze reclame zo enorm irritant dat ik het de moeite waard vond om een bericht te posten.

Gr, Rik Snaargitaar.

Profielfoto van Raymon

dutchmaccer op 06 juni 2017

Mag misschien mijn eerste post zijn maar ik bezoek deze site al vanaf 2012. Deze reclame zo enorm irritant dat ik het de moeite waard vond om een bericht te posten.

Gr, Rik Snaargitaar.

No worries en tof dat je al sinds 2012 leest. Feedback wordt op prijs gesteld, maar ik kan er niet altijd met een knip van de vingers wat aan doen.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 06 juni 2017 #

Graag verder in het topic, dat speciaal hiervoor geopend is.

Over dit topic

Gestart op 06 juni 2017 door dutchmaccer

Laatste reactie door Night

Het onderwerp ‘Reclame op deze site’ is gesloten voor nieuwe reacties.