12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    NNicholas

Reclame film met IJS

Hallo,

Ik studeer film maken op school en we moeten een reclame maken over Roomijs. Het idee heb ik al, maar we moeten ook zoeken achter een manier om het ijs niet te laten smelten, want we werken met veel licht.

Weten jullie misschien een goedkope manier om dat te voorkomen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Hansi2124

Pas uit de vriezer halen als je het gaat gebruiken, lijkt mij de simpelste oplossing.

Bijdrager
    damondike

Volgens mij is er niet echt een manier omdat te voorkomen. Ik geloof dat ze het echte product heel vaak vervangen met iets anders. I.p.v. slagroom zou je scheerschuim kunnen gebruiken. Je kunt voorkomen dat appels bruin worden door ze in te smeren met citroen en er was ook nog iets met haarlak, maar dat weet ik niet meer. Ik zou als ik jullie was iets zoeken om het ijs mee te vervangen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Doe wat de Japanners doen: gebruik replica’s.

Je wilt niet weten hoe prachtig het nep-eten is wat je daar kan krijgen, voor in etalages enzovoorts.

Bijdrager
    Demon Hunter

LED verlichting huren daar komt geen warmte van af. Litepanels zijn de beste, draaien op V-mount accu’s dus je kan buiten draaien, scheelt weer met het smelten;)

Bijdrager
    plonserd

Ze durven al ns aardappelpuree met kleurstoffen gebruiken:)

Bijdrager
    macboy

misschien is dit een tip!

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://nicolesyblog.com/2010/06/30/food-photography-ice-cream/

of dit

http://www.gov.ns.ca/agri/marketing/recipes/FakeIceCream.pdf

Pagina 1