12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    NNicholas

Reclame film met IJS

Hallo,

Ik studeer film maken op school en we moeten een reclame maken over Roomijs. Het idee heb ik al, maar we moeten ook zoeken achter een manier om het ijs niet te laten smelten, want we werken met veel licht.

Weten jullie misschien een goedkope manier om dat te voorkomen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Hansi2124

Pas uit de vriezer halen als je het gaat gebruiken, lijkt mij de simpelste oplossing.

Bijdrager
    damondike

Volgens mij is er niet echt een manier omdat te voorkomen. Ik geloof dat ze het echte product heel vaak vervangen met iets anders. I.p.v. slagroom zou je scheerschuim kunnen gebruiken. Je kunt voorkomen dat appels bruin worden door ze in te smeren met citroen en er was ook nog iets met haarlak, maar dat weet ik niet meer. Ik zou als ik jullie was iets zoeken om het ijs mee te vervangen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Doe wat de Japanners doen: gebruik replica’s.

Je wilt niet weten hoe prachtig het nep-eten is wat je daar kan krijgen, voor in etalages enzovoorts.

Bijdrager
    Demon Hunter

LED verlichting huren daar komt geen warmte van af. Litepanels zijn de beste, draaien op V-mount accu’s dus je kan buiten draaien, scheelt weer met het smelten;)

Bijdrager
    plonserd

Ze durven al ns aardappelpuree met kleurstoffen gebruiken:)

Bijdrager
    macboy

misschien is dit een tip!

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://nicolesyblog.com/2010/06/30/food-photography-ice-cream/

of dit

http://www.gov.ns.ca/agri/marketing/recipes/FakeIceCream.pdf

Pagina 1

Fabulous Fake Ice Cream and Associates Foodesigns.com Zijn kunstmatige product met u, indien mogelijk, als je naar de studio. Het zal je kopen veel scooping tijd als de fotograaf heeft iets om te werken met eerder op de dag. Na zijn verschillende formuleringen voor kunstmatige ijs, sorbets of sorbets, en zacht te dienen ijs of bevroren yoghurt. De sleutel tot succes gebruik van gesimuleerde product moet altijd in gedachten wat de eigenlijke product eruit ziet (van kleur naar textuur). Gebruik schepjes de Disher (Het metalen scooper gedeelte binnen de scoop) deel intact is, als dat is wat zorgt voor de textuur op de product, of het gebruik scherpe lepels of schoppen voor een meer natuurlijke gelaagde of bloemblaadjes te kijken. Lager vetgehalte producten (vet-vrije harde-pack yoghurt, magere ijs, enz.): fake product moet worden zachter en meer textuur (meer open “blaffen” op schepjes) Hoger vet producten (premium en super-premium-pack harde ijs, zoals HŠagen-Dazs of & Jerry’s) Ben: fake product moet worden stijver en produceren een meer strak gestructureerde scoop (de hoger percentage van botervet in deze producten maken ze veel moeilijker). Om dit te bereiken een strakkere textuur, chill nep ijs of kneed in meer poedersuiker (let niet te veel toe te voegen te of product zal worden brokkelig). Experimenteren en te zien welke recepten je het beste bevalt – wat werkt voor een schieting mag niet werken voor een ander. Zo vertrouwd met de opties. Artificiële harde-pack Ice Cream of Frozen Yogurt Recept dat ik Kan worden verdubbeld. 1 / 3 tot 1 / 2 kop licht (Karo) glucosestroop 1 / 3 tot 1 / 2 kopje witte vaste stof verkorten (Crisco) 1 pond (453 g) poedersuiker In staande mixer (Kitchen Aid) of food processor, mix maïssiroop en verkorten tot glad. Geleidelijk net poedersuiker stijf deeg vormen (dit is in feite een stijve glimmertjes). Kneed in de resterende suiker (als nodig is om de samenhang te bereiken gewenst) op een schoon oppervlak. Winkel in zware hersluitbare plastic zak, houdt goed in de koelkast. Freeze voor langere opslag. Variaties Romige vanille: boter gebruiken gearomatiseerde Crisco (vaste korte ening) of tint met “eigeel” voedsel plakken – voor een meer “vanillestokje” vanille, met een beetje donkere glucosestroop en druppels van de gele voedsel kleur bij het mengen van licht maïssiroop en samen verkorten. Chocolade: gebruik donkere maïs siroop in plaats van licht, en zeef sommige cacao met poedersuiker Of vervangende kamertemperatuur Chocolate Fudge topping voor maïs siroop Karamel: gebruik maken van donkere glucosestroop en een paar druppels gele kleurstof Koffie: gebruik donkere maïssiroop en sommige Keuken Bouquet (KB)

Pagina 2

Aardbei: vervangende aardbeienjam en een paar druppels rode kleurstof voor maïs siroop Andere smaken: zijn selectie van voedsel te plakken kleuren bij de hand (voor pistache, perzik, enz.) en sommige bevroren of vers fruit, jam, noten, enz. kneed tot nep basis Recept II 1 bad (1 lb./453 g of een karige 2 kopjes) Frans Vanilla regelmatige ready-to-spread (RTS) glimmertjes * 1 pond (453 g) poedersuiker Blend in de mixer. Als het te stijf, voeg het licht Karo als nodig is, als te zacht, voeg meer poedersuiker. Doen niet overmengen in de machine, omdat de warmte van de motor kan het mengsel te zacht. * Chocolade of aardbei RTS kan worden vervangen. Recept III 2 / 3 kopje margarine (Land O ‘Lakes aanbevolen) 1 / 2 kopje licht maïssiroop 2 pond. (906 g) poedersuiker Meng margarine en glucosestroop tot goed gemengd, roer en kneed in poedersuiker. Recept IV 1 / 2 kopje margarine (1 stick), verzacht 1 / 4 kop licht maïssiroop (Karo) 1 (1 lb./453 g) vak poedersuiker Meng in een kom met een houten lepel (maak deze formulering alleen met de hand). Om Style scoop en voeg ruche / kraag – gebruik scalpel, tandenborstels (om zonder vorm nepproduct te raken met de vingers), of andere hulpmiddelen om stijl texturing scherpe spade, lepel of mes om bloemblaadjes te maken of bladeren (kan vormen over een bal van kunstmatige product of piepschuim ballen ingesmeerd met vaseline om producten te helpen vasthouden bal) – of te creëren lossere-looking schepjes en dan aardbei) – dat wil zeggen het creëren van een wervelend smaak – kneed twee smaken samen lichtjes (vanille schep of spade product Smelt wat echt ijs of product; borstel op kunstmatige te kijken geven een “melty”, waarbij de nadruk rond roffel

Pagina 3

Kunstmatige Sorbet of Sherbet Recept dat ik 2 / 3 kopje vloeibaar bakvet (Crisco) 2 / 3 kopje lichte glucosestroop (Karo) 1 pond (453 g) kristalsuiker 1 pond (453 g) poedersuiker Blend verkorten en glucosestroop samen. Meng en kneed in suikers. Pas gehalte aan suikers als nodig is om te verlangen krijgen je kijkt. Tint met voedsel te plakken. Recept II 1 / 2 tot 1 doos (3 oz.) Gearomatiseerde gelatine (keuze van de smaak op basis van kleur die nodig zijn voor sorbet) 1 / 2 kopje vloeibaar bakvet 1 / 2 kopje licht maïssiroop 2 kopjes kristalsuiker Meng; kleuren aanpassen als nodig is met voedsel te plakken. Recept III Maak een combinatie van ijs poeder, droge smaak gelatine of kleurstof – voeg zoveel water als die nodig zijn om het bereiken van de wens van je kijkt. Geeft een zeer doorzichtig, gekristalliseerd, ijzige blik (zoals een granita). Kunstmatige Soft Serve Ice Cream Recept dat ik 3 tobben (1 lb./453 g per stuk) of ongeveer 6 kopjes ready-to-spread (RTS) glimmertjes Ongeveer een pond (453 g) maizena Meng; pijp uit spuitzak met tip. Recept II Recept kan worden verdubbeld. 1 bad (12 oz./340 g) roomkaas slagroom RTS glimmertjes * 1 / 4 kopje vloeibaar bakvet 3 / 4 kop poedersuiker (gemeten, dan gezeefd) 1 theelepel lichte glucosestroop Meng alle ingrediënten met grote rubberen spatel mengen totdat luchtzakken zijn op een minimum (Of een mix glimmertjes en een verkorting in staande mixer met peddel). Roer poedersuiker en maïs siroop met de hand. Als het vochtig weer, poedersuiker kan meer nodig.

Pagina 4
    * Chocolade of aardbei glimmertjes kan worden vervangen. Pijp mengsel uit een spuitzak met tip. Voor een gesimuleerde Vanille / Chocolade Twist Bereid vanille en chocolade recepten zoals hierboven vermeld. Plaats genoeg product in twee afzonderlijke wegwerp gebak zakken (# 12-14), zodat zakken niet helemaal vol. Veilige elke zak met een draad twist gelijkspel. Snijd ongeveer 1 1/2-2-inches vorm einde van elke zak. Plaats beide tassen in een 14-inch stof spuitzak voorzien tip. Extruderen product, onderneming, ook druk met beide handen (indien mogelijk) op de toepassing van vorm two tone kegelvorm. Tips: Doe niet te veel zakken – het zal zowel moeilijk geschikt om in een grote tas en met succes extruderen product. Houd kommen van het product gekoeld hele proces te houden op een goede consistentie. Geëxtrudeerd held wendingen (in kegels of koppen) moet worden gekoeld tot een “stevige up” voorafgaand aan de plaatsing onder camera. Zal maximaal tot 2 uur in de koelkast

sorry van de lange tekst!

Bijdrager
    Little Idiot

Productfotografie is vaak met imitatiemateriaal dat er op lijkt. Vergelijk met de producten bij de bakker in de etalage.
    Met ECHT ijs zul je slimmer moeten zijn en bijvoorbeeld andere manieren van in beeld brengen bedenken.

Bijdrager
    Hansi2124
    macboy op 18 januari 2011

sorry van de lange tekst!
    En de slechte vertaling…….;-)

Bijdrager
    polansky

Kijk eens op amazon.uk en kijk eens onder foodphotography en bestel het boekje hierover.
    Dan kun je het recept lezen hoe je ‘ijs’ kunt maken van aardappelpuree.
    Met wat kleurstof en poedersuiker is het vrij eenvoudig. Een beproeft recept wat ik ook weleens in mijn eigen studio toepas.

Bijdrager
    MacMartino

ik kwam nog tegen IJS:
    Dat is soms een mengsel van bakvet en krijt (of meel en poedersuiker). Maar dan wel in een goede mengverhouding. Dat mengsel zorgt voor voldoende stevigheid, kan naar believen zorgvuldig gesmolten worden op plekken waar dat nodig is (waarna het gestolde deel weer ingesmeerd wordt met olie om het te laten glimmen) maar levert tevens een mooie oppervlaktestructuur op bij het scheppen…

Bijdrager
    NNicholas

Ik sta versteld van het snelle antwoord:D Dank aan jullie allen!
    Ik ga alles eens goed doornemen en zien wat voor mij de beste oplossing is.
    Dank!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.