10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    artisticc

rechtermuisknop?>

hallo mac-ers

ben niet zo bekend met de mac nog.. heb n macbook 13,3 inch
    weet iemand hoe ik mn tab kan instellen op rechtermuisknop?
    om n plaatje van internet te saven?

k hoor t graag
    heb al gekeken bij keyboard en mouse maar weet niet echt wat ik moet aanvinken

cheers
    suz

Bijdrager
    Steff

CTRL indrukken en dan klikken.

Inactief
    Anoniem

Plaatje saven van internet… sleep het plaatje gewoon naar je bureaublad.:wink:

Bijdrager
    Kidman13

Ik heb hem zodanig ingesteld dat als ik met 2 vingers mijn trackpad aanrak dat dat dan een rechter muis click is. Heel handing.

Om dat doen moet je naar [Keyboard & Mouse] gaam, en daarna op [Trackpad] clicken. Hier moet je bij [Trackpad Gestures] het laatste aanvinken. Bij mij is het [Tap trackpad using two fingers for secondary click] maar ik neem aan dat jij het in het nederlands hebt.

Hopelijk help dat.

Geblokkeerd
    Anoniem

Of pak het plaatje beet, en sleep het naar je bureaublad;)

Bijdrager
    japser909

je kan ook het plaatje slepen naar je bureaublad, als je niet fullscreen werkt dan :innocent:

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”japser909″

je kan ook het plaatje slepen naar je bureaublad, als je niet fullscreen werkt dan :innocent:

”joram”

Of pak het plaatje beet, en sleep het naar je bureaublad

”Zakske”

sleep het plaatje gewoon naar je bureaublad

Sterker nog, je kunt het ook gewoon slepen!

Bijdrager
    aerosoul

misschien enigzins verkeerde topic.. maar om hier nou ’n nieuwe topic voor op te starten vind ik ’n beetje overdreven..

Een vriend van mij wil ook over gaan stappen naar een mac. Maar omdat hij veel software gebruikt die alleen op windows werkt. (hij is soundoperator in de vorm van concerten ed. ) Zal hij windows gaan draaien op z’n macbook pro. Nu is er alleen een probleem.. Hoe zit dat met de rechtermuisknop in windows? En nee.. een 2knopsmuis aansluiten is geen optie. Want hij zal ook door de zaal moeten lopen met de laptop zijn handen en dan is ’n muis niet echt handig in de lucht.

Iemand een idee?!

Bijdrager
    Juch
    Bijdrager
    aerosoul

Nopes.. niet gezien. Maar dat lijkt inderdaad wel de oplossing te zijn! thanks!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.