18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    iFolkert

rechter iphone speakertje dood ofzo?

hoi
    ik heb pas sinds zaterdag mij nieuwe iphone, en het lijkt erop alsof mijn rechter speakertje het nooit heeft gedaan (als ik muziek of ander geluid afspeel en mijn duim houdt op het rechter speakertje gaat het geluid gewoon door, en op de linker dan druk ik het geluid af). het speakertje heb ik gegarandeerd niet opgeblazen.
    is dit een speakertje voor speciaal andere geluiden of kan ik die aanzetten ofzo?
    alvast bedankt
    folkert

Bijdrager
    doc

Het is geen speakertje maar de microfoon;)

Bijdrager
    iFolkert

aaaah ok dank je wel;)

Bijdrager
    iJeroen

Voortaan even de zoekfunctie rechtsbovenin gebruiken? Deze vraag komt namelijk nog een stuk vaker voor op het forum.

Bijdrager
    iJohan

Leest echt dan bijna niemand meer handleidingen?? :cry:

Bijdrager
    Zenn
    ”iJohan”

Handleiding…?:P

Bijdrager
    iJeroen
    ”Zenn”
    ”iJohan”

Je weet wel, dat papieren boekje met van die lettertjes waarin staat hoe je dingen in moet stellen en hoe dingen werken. Netzoals Wikipedia. :P

Bijdrager
    iJohan
    ”Zenn”
    ”iJohan”

Z’n PDF of soms nog een boekje waarin staat uitgelegd hoe een produkt werkt;) mijn volgorde is apparaat na inzicht in orde maken en dan pas handleiding lezen. Er kunnen zeer handige tips in staan, wat bijvoorbeeld vele posts zal schelen! Bij eeen APR zullen ze eerst de standaard dingen na lopen die in de handleiding staan;) (en meestal werkt het dan weer, een autoritje van niks;))

Bijdrager
    iJeroen
    ”iJohan”
    ”Zenn”
    ”iJohan”

Z’n PDF of soms nog een boekje waarin staat uitgelegd hoe een produkt werkt;) mijn volgorde is apparaat na inzicht in orde maken en dan pas handleiding lezen. Er kunnen zeer handige tips in staan, wat bijvoorbeeld vele posts zal schelen! Bij eeen APR zullen ze eerst de standaard dingen na lopen die in de handleiding staan;) (en meestal werkt het dan weer, een autoritje van niks;))

Misschien moet je ook even uitleggen wat boekje is…

boek het; o -en 1 een samengebonden of genaaid aantal bedrukte bladen 2 hoofdafdeling ve omvangrijk geschrift: de ~en vd Bijbel 3 een ingebonden aantal bladen papier, bestemd voor aantekeningen: een aantekenboek(je); de ~en ve bedrijf de boekhouding; te ~ staan bekendstaan; buiten zijn ~je (of: zijn ~je te buiten) gaan zijn bevoegdheid overschrijden, te ver gaan

:)

Bijdrager
    macses

ik lees eigenlijk nooit de handleiding. trial and error

Bijdrager
    Vai Martino Vai

een boek? Dat is toch een verzameling van ondertitels? :P

Eigenlijk te grappig die microfoon. Een collega van me heeft zijn iPhone naar een reparatieservice gebracht vanwege het ‘defect’. Hij mocht hem uiteraard weer komen ophalen toen ze er naar gekeken hadden.

Bijdrager
    iJohan
    ”iJeroen”
    ”iJohan”
    ”Zenn”
    ”iJohan”

Misschien moet je ook even uitleggen wat boekje is…

boek het; o -en 1 een samengebonden of genaaid aantal bedrukte bladen 2 hoofdafdeling ve omvangrijk geschrift: de ~en vd Bijbel 3 een ingebonden aantal bladen papier, bestemd voor aantekeningen: een aantekenboek(je); de ~en ve bedrijf de boekhouding; te ~ staan bekendstaan; buiten zijn ~je (of: zijn ~je te buiten) gaan zijn bevoegdheid overschrijden, te ver gaan

:)

Sorry maar ik heb nog dagelijk met drukwerk te maken, je-weet-wel (boekjes), sorry dat ik er van ben uitgegaan dat mensen weten wat dat is :innocent: Het is z’n statische e-reader die je nagebruik weggooit! Mensen maken er oook papier-maché voor praalwagens enzo!

Bijdrager
    JWB

Behalve het wel of niet lezen van de handleiding (volgens Apple zou dat eigenlijk niet eens hoeven), komt deze vraag eens in de 2 weken voor op dit forum. :wink:

Net als:

– nu een …. kopen?
    – iPhone met andere provider
    – iPhone uit …. (ander land)
    – Mijn iPhone is dood
    – Mijn …..(ieder ander ding) is dood
    – HELP! (en dan alles wat mogelijk is)
    – Mijn iPhone synct niet met …..

Bijdrager
    iJeroen
    ”JWB”

Behalve het wel of niet lezen van de handleiding (volgens Apple zou dat eigenlijk niet eens hoeven), komt deze vraag eens in de 2 weken voor op dit forum.

”iJeroen”

nderdaad…

”iJeroen”

Voortaan even de zoekfunctie rechtsbovenin gebruiken? Deze vraag komt namelijk nog een stuk vaker voor op het forum.

Bijdrager
    Vai Martino Vai

Sorry maar ik heb nog dagelijk met drukwerk te maken, je-weet-wel (boekjes), sorry dat ik er van ben uitgegaan dat mensen weten wat dat is Onschuldig Het is z’n statische e-reader die je nagebruik weggooit! Mensen maken er oook papier-maché voor praalwagens enzo!

eigenlijk een soort van analoge tekst dus? leerzaam! :P

Bijdrager
    JWB
    ”iJeroen”
    ”JWB”

Behalve het wel of niet lezen van de handleiding (volgens Apple zou dat eigenlijk niet eens hoeven), komt deze vraag eens in de 2 weken voor op dit forum.

”iJeroen”

nderdaad…

”iJeroen”

Hoe je moet quoten wordt vast ook wel ergens uitgelegd! :D

…ow….quote=dood

Bijdrager
    iJeroen

Haha, ik zag het :wink: Bij andere onderwerpen kan ik wel goed quoten hoor! :D

Moderator
    Koen van Tongeren

We gaan hier verder.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.