6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Wozniak is a genius

ReBuy: aan te bevelen of toch niet?

Hallo,

Onlangs vroeg iemand me of de website reBuy die al is geregeld met dikke kortingen pronkt aan te raden is. Op Trustpilot vond ik maar gematigde reviews maar uit ervaring weet ik dat beoordelingen op dat platform niet altijd even waarheidsgetrouw zijn.

Dus, beste mede Apple-fanaten, iemand goede ervaringen met reBuy?

Bijdrager
    Shmoo

Ligt er aan wat je verwacht. Als je gewoon tweedehands spullen wilt kopen maar dan niet van een particulier dan heb je daar voldoende keus.

Als je kijkt naar betrouwbaarheid in de zin van leveren ze, is het geen malafide onderneming en dat soort zaken dan is het allemaal oke. Ze bestaan al wat langer dus…

Bijdrager
    Wozniak is a genius

Zijn de toestellen ook in de staat die ze beloven?

Bijdrager
    Multimediaknaller

Ze gebruiken stockfoto’s

Bijdrager
    SvS

Op zich is het prima webshop voor mensen die zich niet aan particuliere 2e hands via marktplaats willen wagen. Voor mij heeft het een nadeel; er wordt nergens aangegeven waar de gebruikerssporen zitten. Inderdaad, ze gebruiken de oude productfoto’s van Apple zelf. Ik heb eens refurbished gekocht, met hoogste ‘zo goed als nieuw’-selectie. Dan zag ik toch minimale krasjes. Minimaal, voor dat €40-50 verschil tegenover nieuwe, zou ik het nu wel weten. Maar voor aanschaf van de oudere modellen zoals 5s, SE, 6, etc het prima.

Bijdrager
    Wozniak is a genius

Dank je voor je ervaringen te delen!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.