5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    chonazz

RealOne Player stream downloaden (opgelost)

Is het op een of andere manier mogelijk om een stream van realoneplayer op te slaan? of toch de muziek er van?

Groeten
    Jonas

Bijdrager
    Telemachus

Je kan met WireTap het geluid opnemen van o.a. streams die je bijv. afspeelt in je RealPlayer. Handig als je op een radiostream een nummer voorbij hoort komen die je wilt hebben! Net zoals vroeger met de cassettebandjes… :)

Bijdrager
    chonazz
    ”Telemachus”

Je kan met WireTap het geluid opnemen van o.a. streams die je bijv. afspeelt in je RealPlayer. Handig als je op een radiostream een nummer voorbij hoort komen die je wilt hebben! Net zoals vroeger met de cassettebandjes… :)

Ziet er echt mooi uit!!!
    Maar het probleem is dat de stream niet zo goed is en soms onderbroken wordt! En dat neem je dan ook op met wire tap..
    Zou er niet nog een andere manier zijn?

Bijdrager
    Tomaat
    ”chonazz”

ja..de cd in de winkel kopen;)

aan de kwaliteit van de stream en dat ie soms wegvalt kun je niets doen. dat ligt aan de server die de stream uitzend.

Bijdrager
    chonazz
    ”Tomaat”
    ”chonazz”

ja..de cd in de winkel kopen;)

aan de kwaliteit van de stream en dat ie soms wegvalt kun je niets doen. dat ligt aan de server die de stream uitzend.

Het gaat hier niet over een cd.. maar over een klein fragmentje uit een cabaret Show die nog niet op cd verschenen is:)
    de vara heeft het op der website staan.. Dus dan vind ik dat ik het ook op me computer mag hebben!

Maar ik heb het dus ondertussen!!!

Case closed!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.