8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jonnotie

[REALbasic ] boek of tutorials in het nederlands

Yo gasten,

Ik ben beginner op het gebied van programeren met realbasic. Weet iemand hier een goed boek of een tutorial in het nederlands??

alvast bedankt.

Bijdrager
    macbos

Op de website van hun is veel te vinden, een nederlandse handleiding is er voor zover ik weet niet.

Bijdrager
    IT2Be

Er zijn geen nederlandse boeken/gidsen.

In den beginnen, toen Noadis REALbasic nog distribueerde werden de handleidingen vertaald in het nederlands. Maar dat is niet meer. Upgrades volgden elkaar te snel op en de huidige distributeur levert een support die je gelijk kunt schakelen aan non-support :( dus daar hoef je zowiezo niets van te verwachten…

Bijdrager
    mavic

Ik was gister nog op de mac expo aan het zoeken naar een boek maar helaas ook geen succes…..

Bijdrager
    MacRooyen

Als je mij een PB-tje stuurt met jouw e-mail adres erin, dan heb ik nog wel de Nederlandstalige documentatie (Leerboek, Ontwikkelaarsgids en Taalgids) van versie 2.0.2 voor je.
    Is dus zeker niet up-to-date, maar verschaft je wellicht genoeg info als beginner…

Bijdrager
    Niet meer hier

Een nederlands boek is er niet, maar op de site van RB zijn wel veel voorbeeldprojecten, een beginnerstutorial en een Guide te vinden.
    Ikzelf heb het geleerd door maar een beetje te pielen en de help van RB zelf door te spitten.
    En nogmaals: als je hulp nodig hebt kan je altijd dingen vragen…

Dr. Rengers

Bijdrager
    MacRooyen

Je kan ook eens gaan kijken op de seminars die regelmatig gegeven worden. Ze worden aangekondigd op de Nederlandse site van Real Basic:
    http://www.realbasic.nl/

Bijdrager
    mavic

Zal 20 mei eens een kijkje nemen….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.