4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    wimpert

Real-time tracking Roadtrip

Hoi allen,

Komend jaar ga ik samen met een vriend van mij 3 maanden op reis door Noord- en Zuid-Amerika. Dit gaan we doen in een auto. Momenteel zijn we bezig met het opzetten van een eigen website. We willen kennissen/vrienden de mogelijkheid geven om ons live te volgen tijdens onze reis door middel van een kaart op de website. Tevens willen we hierop een lijn laten zien van wat we al hebben afgelegd.

Hebben jullie goede suggesties met betrekking tot een app op een iPhone of iPad of een ander los apparaat?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Wat dacht je van zoiets ?

LogMyTrip

Je hebt nodig:
    – webhosting ( paar tientjes p/jaar )
    – domeinnaam ( paar euro p/jaar )
    – WordPress ( Gratis )
    – een WordPress thema ( Gratis )
    – WordPress Plugins ( Gratis )

En vooral tijd en de wil om een website bij te houden – iets dat op vandaag vergelijkbaar is als je Facebook pagina onderhouden.
    Aangezien je pas het komend jaar die vakantie wilt gaan afleggen heb je dus nog tijd voldoende om alles tot in de puntjes op te zetten en uit te zoeken.

Ik zou zeggen installeer WordPress eens lokaal op je Mac en probeer eens wat op te zetten naar wens je zult zien dat je erg eenvoudig websites kunt bouwen en dat je met een beetje Googlen super veel informatie kunt vinden om het allemaal nog mooier en uitgebreider te maken.
    https://itunes.apple.com/nl/app/bitnami-stack-for-wordpress/id588981362?mt=12

1 ding moet je altijd blijven onthouden! WordPress is geen toverstokje waarmee jij ineens alles kunt bouwen dat jij graag wilt.

Bijdrager
    wimpert

Bedankt voor het meedenken Shmoo, maar het lijkt erop dat bij deze plug-in je zelf de locaties in moet vullen. Wij willen in principe dat mensen onze afgelegde route als een lijn kunnen volgen..

Bijdrager
    computer space

Runkeeper?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.