3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Remy Konings

Real-time collaboration in native iWork apps

Yes beste mensen,

Ik vroeg me af hoe jullie hier over dachten. Denken jullie dat het mogelijk is dat Apple in de nabije toekomst eventueel real-time collaboration zal toevoegen aan native iWork apps. Of het nu wel of niet zal komen. Denken jullie dat het mogelijk is in native OS X en iOS apps?

Inmiddels is het natuurlijk wel mogelijk om via je browser op het web deze samenwerking te bewerkstellingen (iCloud.com / Google Drive / Skydrive)

Zien jullie dit mogelijk als een toekomstig feature voor native iWork apps?

Bijdrager
    Shmoo

Het zal zeker toegevoegd kunnen worden maar denk jij dat er over 2 a 3 jaar nog iets bestaat dat Pages.app, Numbers.app en Keynote.app heet ?

Ik denk dat de icloud.com ( webstandaarden ) versie de basis gaat worden en dat er altijd mensen zullen zijn die 5 jaar daarna nog steeds met die oude native apps blijven werken alla iWeb.app maar dat er ooit een moment gaat komen dat het gewoon over en uit is en ook deze mensen moeten overstappen richting de cloud versie zoals dat bij zoveel bedrijven gaat gebeuren.

Bijdrager
    Remy Konings

Ja ik geloof wel dat de web apps de standaard zullen gaan worden, absoluut. Maar tot op heden inderdaad nog niet aangezien native apps nog steeds veel soepeler werken dat de web varianten op iCloud.com. Maar zoals je zegt, ik geloof ook wel dat dit binnen enkele jaren snel zal veranderen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.